@Meisje79,hoe is het nu met je paps? Is hij al thuis, of tot hoelang moet hij daarblijven?
@Shady, goed om te horendat je laatste dansavond geslaagd is. Helaas er nu even tussenuit, maar jekrijgt er iets moois voor terug. Daarna kun je het weer oppakken.
Vandaag gaan jullie naarde duo wagen kijken toch? Hopelijk is het wat.
Wat balen dat Semmy nietmeer s’middags wil slapen, nu vooral die overstap is tijdens jou zwangerschapen jij al paar dagen minder goed slaapt, sjonge. Hopelijk hebben jullie dedraai snel te pakken.
@Buddha, harde buiken zijnwel minder, gelukkig! Het is meer de pijn in mijn buik. Niets doen gaat hetaardig ok. Maar bijv een wasmand optillen of stofzuigen vind mijn lichaam nietzo grappig. Nu met het gehoest en gesnotter is het ook bagger.
Wat fijn dat het met jouheup/bekken alweer beter gaat, hopen dat het zo blijft. Daar gaan we voor!Vrijdag mocht jij ook naar de vk voor controle toch? (sorry als ik het foutheb)
@Natas, hoe is het nu metjullie? Wanneer is de crematie/begrafenis? Krijgen jullie nog kans, of doenjullie nog poging?
Super dat jullie shootgelukt is, wel warm in die kleding zeg, hihi. Ben wel benieuwd hoor, hopelijkkunnen wij ook nog iets zien ;-)
Is het slapen vannacht nogeen beetje gelukt?
@Bepje, hopelijk was jijniet net zo vroeg wakker als gisteren?! Bah lees net van je rotnacht, sjonge.Daarna gelukkig dus langer geslapen.Hopelijk vannacht geen kotsnacht! Vandaag werken of was je vandaag vrij?
Nog maar 49 dagen, wow,snel!! En nog maar 1 weekje werken =D. 24 doeken strijken? Uhm heb er nog geen1 in huis, uhm denk maar alvast doen, kan ik alvast beginnen met strijken,whahahaha.
@Cindy, fijndat je ongi er is, maar idd wel weer balen dat je ronde weer langer is, zucht.Het is zo dubbel! Je laatste daagjeswerken alweer, dan heerlijk vakantie, yeah! Wanneer heeft je vriend vakantie?
@Ikke, nog steeds geenbub, maar bib, bib, bib, Jij en Natas maken het lekker spannend voor ons! Is jebuik nog zo aan het rommelen?
Fijn dat je vannacht goedheb geslapen! Heb je nu wel effies nodighe.
@Marloes, noppies is leukom te shoppen, maar wel duur, nu er uitverkoop is ga ik ook weer effe kijken.Paar weken geleden ook al dingetjes gekocht.
Hoe is het nu met jou? Om4 uur stoppen houdt je je nog steeds aan he!
Wat super dat je bestevriendin nu ook zwanger is. Kunnen de ukkies samen opgroeien, wat tof!!