Zo val even bij vandaag binnen hoor meiden. T is echt te veel om terug te lezen.
Shady, een kinderwagen gevonden begrijp ik. 1 die helemaal naar je wens is? en toch niet de donkey begrijp ik eruit. Die is mooi maar wel erg prijzig idd. Pff
Waskussen hoezen, ik heb er 3. Moet zeggen dat ik het daar tot nu toe best goed mee red maar ja, de kraamhulp deed eerst de was en die heeft m echt heel goed bijgehouden. Elke dag was bijna alles weg gewassen. Zelf heb ik nu al weer 2 stapeltjes liggen dus misschien moet ik er toch nog 1 bij gaan halen. Heb ook gewoon goedkope hoezen. Iets van 4.95 ofzo geloof ik.
Marloes, ik heb in mijn kinderwagen een molton hoeslakentje, een gewoon hoeslakentje, een hydrofiel luier voor onder het hoofdje en dan een lakentje met dekentje. Oh zie net dat je aantallen bedoeld. Ik heb voor wiegje en kinderwagen samen 3 moltons, 4 hoeslakens en 1 dekentje voor in de kinderwagen.
Cindy, nog een maandje en dan op naar nijmegen. Spannend hoor!
Ben zo benieuwd wat ze daar gaan zeggen. Hoop zo dat ze een succesvol behandelplan hebben voor jullie.
Bloempje, zo als ik dat eerder had geweten, dat bij jou de zon schijnt dan was ik jou kant op gekomen! Hier weer eens heel de dag regen, bah!
Marloes, fijn dat je chef zo meedenken is en wil dat het met jou en de kleine goed gaat. Idd niet eerder gaan werken dan dat de vk daar mee instemt hoor. die harde buiken heb je niet voor niets.
Bepje, al weer 35 weken! Voor je t weet heb je de kleine man in je armen!
En je bent er dus bijna klaar voor. Wel lekker hoor, kun je nog even van die laatste loodjes genieten en heb je geen druk meer dat je nog veel dingen moet doen of moet regelen.
Mutsie, haha de spetters poep tegen de muur en de deur. Fijn he, spuitluiers…
Bloempje, vlies behang is vochtig af te doen idd. Maar heb t nog niet geprobeerd met poep spetters haha.
Bloempje, noppies broeken vind ik groot vallen. Ik had van noppies in de zwangerschap echt maat xxs nodig van broeken. Tot aan t einde van de zwangerschap. Normaal zonder zwangerschap heb ik maat 26 van broeken en 27 met een riem
Haha muts bij t kruitvat geweest. Ik heb de folder nog niet ontvangen. Hoop dat ze die vandaag in de regen even komen brengen.
Snap dat die cyclus nog wel even weg mag blijven. Zit je ook niet echt op te wachten he. Is net een lekker voordeel van bv. Ga dat ook zeker niet toejuichen, die maandverband periodes weer. Bah.
hier gaat het goed. ik vanmorgen wel wat teveel gedaan dus vloeien werd gelijk erger (liep echt ff leeg) dus vanmiddag en vanavond niets meer doen.
mn schoonmoeder had mn zoontje ff meegenomen zodat ik kon slapen vanmiddag. heerlijk! knap ik nogsteeds van op en heb ik ook echt nog ff nodig hoor.
vanavond lekker rustig, geen visite of iets. ook weleens lekker. l. ize doet t ook goed. heeft alleen een erg droog huidje dus vanavond even olie badje. ook haar ontlasting gaat nog niet geweldig. is erg droog en echt van die konijnen keuteltjes. moet ze ook echt moeite voor doen, zo zielig. vandaag de vk gebeld daarvoor. zaterdag met de afsluiting al over gehad met haar en toen afgesproken om 10 ml water extra in de flesjes te doen en paar druppeltjes olijf olie. maar dat werkte nogsteeds niet dus weer terug gebeld. nu 8 druppeltjes olie per flesje geven en even kijken of het dan wel zachter word. zo niet, weer terug bellen. gaan we kijken wat we dan kunnen doen. had ook op internet nog gelezen dat sommige kindjes in t begin moeite hebben met de kalk uit t kraanwater dus vanmorgen water gekookt en in de koelkast