@Samantha,jammer dat jullie het niet konden zien, jullie uk laat nu al zien wat hij/zijin petto heeft voor als het geboren is, hihi. Nog eventjes geduld dus.
Hoe is het verder met je?
@Mutsiemuts,wat fijn dat C zolang heeft geslapen! Was de bbq lekker? Saampjes of hadden jullie visite?
@Ikke, jammer dat ze zohuilt. Ze is gewoon helemaal gek op jou ;-). Gaat huilen gaat echt wel minderworden, misschien speelt het warme weer nu ook wel mee.
Hopelijk heb je vandaagsowieso een betere dag als gisteren. Knuf!!
@Bepje,joehoe alweer een dag voorbij en pagina’s volgepraat, we zijn goed bezig!! 1 kg alweer afgevallen, ok dan, lekkerbezig!! Ben jij ook nog de laatste weken veel aangekomen, of echt in het begin/midden?
@Bloempje,ja bij jou gaat het ook hard hoor, sjonge! Wij onderaan het lijstje schelen niet veel met elkaar, volgen elkaarmooi op! Balen dat het werk zo ruk ging! Goed dat je gelijk naar huis bentgegaan.
@Buddha, jij bent goedbezig, heerlijk van je vakantie aant genieten, toppie. Dus jij gaat je mooiebakkie inleveren, oh jee, hihi, naja je krijgt er iets moois voor terug. Oh jaop bevallen int ziekenhuis terug te komen, ja weet waar je bedoelt, zat tetwijfelen tussen die 2 plekken, DB en T. hihi. Als ik nog in T had gewoond, hadik dus geweten hoe het eruit zou zien, mocht ik toch naar het ziekenhuismoeten. Nu weet ik het dus niet, naja pech dan.
Je uk is dus ook lekkerinhaalslag aant maken met bewegen, hihi. Af en toe frustrerend he, hihi, ze zijnons nu al aant uittesten ;-)
@Marloes,dan blijf je toch 4 uurtjes werken. Je doet je best, je bent er toch eventjesuit. Je kunt altijd nog effies kijken. Wanneer krijg je nu verlof?
Wat balen van dat rolgordijn, is het nu wel goed gekomen? Je mannetje is ook wel beetje gespannen denk,naja gewoon zo van komt steeds dichterbij. Wel goed dat hij sorry zei!
@Bubble, ookal ziek thuis, gaat lekker met ons, hihi. Nee zeker balen hoor. Gelukkig krijgje behandeling ervoor en kun je er daardoor toch dingen mee blijven doen.
@Meisje79,ja bij jou gaat het zeker hard nu. De laatste dingies shoppen dus, hihi, leukleuk. Vanaf morgen dus bibben he ;-). En rustig aan doen als je teveel hardebuiken krijgt he!
Zo heerlijkweekend!!!!! Gisteren teveel gelopen en gebukt en teveel achter hetkopieerapparaat gestaan, maar ja, me bureau is nu zo opgeruimd dat het lijktalsof ik wegga :-P. Gisteren kwam ikthuis, ging me mannetje de box in elkaar zetten, oh zo cool! Vandaag laatsteplekjes bijschilderen en dan is het klaar. Ok op rolgordijn na, die we nergensin onze kleur kunnen vinden, ZUCHT!!
Slapen gaat steeds lastiger, komt nu ook wel door het weer denk en veelpiesen. Meneertje heeft veel in pettovandaag, ik zei al, nou ik ga denk lezen, vond hij een strak plan.
Ik ben totnu toe 8 kg aangekomen, hoop beetje dat ik onder de 15 kg blijf, maar als hetniet is, jammer dan. Ben met 66 kg begonnen en weeg nu 73,8.
Sorry als ik iemand vergeten ben!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!