@Marloes, fijn dat hetgordijntje hangt, wel leuk toch? Nou de regen heb je, sjonge hihi, regent al dehele nacht, maar blijft benauwd weer.
Als je je nu volgende weekook zo voelt, ga dan 3 uurtjes werken! Ga maar flink rusten vandaag meis.
@Bepje, uhm nou ik heb hetgeweten hoor de jaarmarkt en de hitte. Het is dat ik achter een buggy konlopen, want anders, wat was het heet. Ik ging in slow motion lopen.
@Ikke, fijn dat het denachten beter gaat. Is ook beter voor jou nachtrust. Hoelaat was ze er weer na02.18 uur? Is het goed gegaan kwa voeding?
@Shady, groot gelijk hebje, geniet ervan. Wel zonde van je badje hoor, hihi ;-)
@Natas, nou ik word flinkgestraft nu hoor. Voelde me lichaam gisteren dus al. Dacht doe een dagje niets,wat ga ook weg. Naja dus heel veel gelopen. Nu de gehele nacht al wel wakker.Eten wat verkeerd is gevallen en alles doet pijn. Maar ja ik was mevrouweigenwijs, dus beetje eigen schuld.
Fijn dat ze de nachten nudus goed doet met extra voeding. Alleen wel jammer van de ochtend zo, hopelijkwas het eenmalig. Wat sneu voor haar zeg.
Dat badje komt idd wel, eerst lekker je draai vinden.
Haha, ga jij dan maar snelshoppen!!
@Samantha, leuk eenmeisje, gefeliciteerd!!
@Bepje, whaha, ja ik zoumaar opruimen als ik jou was. Alsof Muts daarna kijkt, gekkie! Geniet ervanvandaag met z’n 2tjes. Hopelijk heb je een betere nacht nu, als normaal.
@Hier, wat een boutnacht!!Alles doet zeer, last van maagzuur, ben misselijk en dah eten hoef ik niet tigkeer nog te proeven. Dus ik voel me ruck, hihi. Als goed is gaat manlief om07.10 de deur uit om bij een vriend te gaan helpen met het huis. Hopelijk wordthet nog een beetje droog, aangezien het de gehele nacht al regent. Ik vind heter nu niet cooler op worden.
Dacht trouwens er zal weleen nieuw deel zijn, dus niet. Denk dat de forumsdames ook heerlijk aan hetgenieten zijn van het weertje, groot gelijk hebben ze!