hey meiden, sorry ben ff twee dagen niet online geweest

<BR><BR>ikke, het is zo lastig om te zeggen wat er met je meisje is, iedereen bedoeld het goed en geeft de meest goed bedoelde adviezen, ik ga af op de info die ik hier lees, en weet dat je kindje idd al een ritme heeft(en je haar niet kunt verwennen, maar wel gewennen onthou dat!) dus overdag ook lekker (stil) in bedje laten liggen boven ipv in de box, vaak slapen ze overdag zo licht dat ze van ieder geluidje wakker worden en dan is het bedje boven een heerlijke welkome rustplek

in het begin zul je wat vaker de trap op moeten lopen om haar evt te sussen of het speentje terug te geven maar je zult zien dat wanneer je dit altijd op dezelfde tijden en op dezelfde manier doet dat ze uiteindelijk op geeft en niet beter meer weet, dit heeft overigens geen zin tijdens haar wakkere(huil) uurtjes en die zijn zo te lezen s`morgens, nu dan dit mag toch ook na een goede nacht? c is hier meestal s`avonds heerlijk wakker en dan hoef ik hem ook niet boven in bed neer te leggen want dan is het ook bal

<BR><BR>gister bij beppie, was hij ook ff aan het tegen sputteren maar zolang ik hem laat liggen, valt hij vanzelf wel weer in slaap dan<BR>het is tegenwoordig een soort van `mode` om alles maar op reflux te sturen, maar vaak ligt de oorzaak in de rust, reinheid, regelmaat<BR>ik probeer hier iedere dag zoveel mogelijk hetzelfde te laten zijn en dingen op dezelfde manier en dezelfde tijden te doen, en hoe fijn en hoe leuk het ook is om lekker veel te knuffelen en lekker veel te tutten, als het tijd van slapen is, dan is het tijd van slapen(zo heeft ie gister, ook bijna de hele tijd bij bepje liggen maffen en dan denk ik ook`helaas` want tis zo leuk om hem dan lekker aan beppie te geven zodat ze met hem kan tutten)<BR>johannesbroodpitmeel mag je ten allen tijde geven als jij het idee hebt dat het haar helpt,(jij bent haar moeder, jij weet het beste wat goed is voor je kindje(maar vergeet daarbij niet jezelf uit het oog te verliezen) je kunt ook zeggen dat je dit alleen maar s`morgens aan de flessen toevoegd omdat het de rest van de dag al weer iets beter gaat?<BR><BR>shady, lieverd logisch dat je nu iets anders in je zwangerschap staat en het je af en toe weer ff naar de keel vliegt omdat je nu bijna weer zover zwanger bent, jij zal nooit teveel aan de bel trekken en ik denk ook dat iedere arts er begrip voor zal hebben, balen van je zwembadje(stomme kat hihi)<BR><BR>yeah, meisje79, eindelijk bib, de kleine mag officieel nu komen

grappig wat je zegt over het wel of niet klaar voor zijn, en het `gemis` van je buik straks(das echt waar, ik mis het nog steeds) en nog leuk geslaagd bij de dump zo te lezen hihi<BR><BR>marloes, wat ben je vroeg wakker voor de zondag hihi, balen dat je nog niet echt vooruitgang ziet

<BR><BR>bloempje, wat raar om dat te zeggen zeg pff.....................je zult ze wat, want je gaat dan idd hopen en extra balen als toch blijkt dat het niet gaat, en dan ook nog je vakantieplannen op moeten zeggen, zo is er ook niks aan, aan dat hele zwanger zijn niet!

<BR><BR>bubble, ook niet helemaal je van het zwanger dus? zo jammer als je er niet optimaal van genieten kunt<BR><BR>natas, das een beste golf met spuug geweest dan? tja dan werkt idd alleen nog maar een volle fles weer geven<BR><BR>sam, wauw eindelijk weten jullie het wat het wordt(al werd er door velen hier al gedacht een meissie hihi) wat tof om de bevestiging te hebben nu!!! gaan jullie het geheim houden voor de fam? weet rianne het al dat je een nichtje voor haar geproduceerd hebt?? hihi<BR><BR>buddha, haha geef mij je recept eens ff hoe je dat doet, 2 weken lang niet poetsen? noa ligt hier dan overdag binnen met alles dicht en de airco aan, zo houdt ze het nog wel redelijk vol<BR><BR>bepje, geen buikpijn meer dus?? wel vroeg wakker zo te lezen? en ik las nu pas dat je het niet opgeslagen had hahaha doos!(maar dat hoort bij de zwangerschap

)<BR><BR>sorry als ik iemand vergeten ben? het was nogal veel

<BR><BR>nu komt het haha<BR>vrijdag echt een super dag gehad

na het werken s`morgens ben ik s`middags lekker met c.olin naar het plaatselijke zwembad gegaan, het was zo bloedverziekend heet dat ik het ook echt niet voor mekaar kreeg om iets anders te gaan doen, nou echt dat was een schot in de roos!

had c lekker op een boxkleed in zijn nakie in de schaduw op het gras liggen en mama kon zo af en toe een heerlijke verkoeling opzoeken, hij heeft liggen maffen als een roos en heeft nog ff samen met mama zitten poedelen(zo leuk!) s`avonds moest ik dan wel ff aan de bak want had donderdag alles uit mijn handen laten vallen omdat mijn mannetje zo last van zijn prikjes had, maar dat was vrijdag wel weer zo goed als over, maar ik moest dus nog wel ff het eea in huis doen

daardoor vrijdag dus ook maar niet online, ik ga niet slapen voordat het af is haha<BR><BR>zaterdag dus ff (nu ja ff hihi) naar bepje gekacheld, c heeft dus gelijk ook zijn vuurdoop te pakken en mocht mee naar de andere kant van het land hihi<BR>bepje had alleen nog niet zo in de gaten dat ik altijd op tijd kom haha en was dus nog niet(uhum) helemaal klaar voor ons bezoekje hihihi(geeft niks hoor weiffie moest er wel om lachen)<BR>c. heeft zich echt voorbeeldig gedragen en heeft eigenlijk de hele tijd lopen maffen in de box bij tante bepje

af en toe kwam hij voor een voeding en had ie zijn luier vol geproduceerd en heel ff moest ie laten horen dat ie toch ook echt wel kan huilen, maar ook bepje werd daar nog niet warm of koud van hihihi<BR>zo`n middag vliegt alleen weer veels te snel voorbij en heb geloof ik drie kwartier gezegd dat ik weg zou gaan(want anders kwam ik in de knoei met een voeding) maar haha uiteindelijk heeft mijn mannetje ook de terugweg geslapen als een roos en kon ik hem thuis weer voeden en was hij de hele verdere avond wakker(sorry beppie, dat dat niet zo bij jou was), papa had hem wel gemist en vond het maar niks dat ik zijn mannetje zolang en zo ver weg mee nam maar die kon dus goed de schade inhalen, om 22.30 lag meneertje weer heerlijk in zijn bedje te slapen en kon mama eens lekker met de beentje van zich af gaan zitten

nou niks was minder waar.......ik moest nodig poepen dus ik ga naar de wc(inmiddels onweerde en regende het aardig) zit ik ff lekker op de wc, komt me toch in eens een water uit de pot omhoog zetten, echt niet normaal!!! alles was nat(gelukkig alleen water haha) en kon dus alles schoonmaken(en stinken bah!) had ik dat eenmaal schoon, dacht ik, ik kijk ook ff boven..........<BR>de badkamerputjes waren omhoog gekomen, ook de wc daar had flink water lopen spuwen en de douche op de logeerkamer had ook flink lopen spuiten

echt ik kon wel janken, ik had de boel namelijk van de week nog schoongemaakt en kon dus weer helemaal opnieuw beginnen, alle muren, alle randjes echt alles zat onder

en was daar dus nog wel ff zoet mee<BR>toch weer jammer dat zo`n leuke dag, dan zo eindigen moet, ik trooste me maar met de gedachte dat c wss zo moe zou zijn dat er een goede nacht aan zou komen

en jawel hoor hihi meneertje kwam pas om 6 uur vanmorgen en zo had mama toch nog een goede nacht te pakken

<BR><BR>