@Mutsiemut, wat gaaf. Heel veel succes!! We denken aan je.Oh Henkie kom maar, we kijken naar je uit mannetje!! OHH gaaffff!! Het heeft zogisteren moeten zijn, nog 1x effe naar de familie ;-)
@Bubble, gelukkig kregen jullie de ringen wel om dan, hihi.Helemaal fijn dat de dag geslaagd is, kun je mooi op terug kijken!! Ben reuzebenieuwd naar je fotootjes!!
@Marloes, het gaat zeker energie kosten, ik merk het nual, me ademhaling is volgens mij nu al anders, wordt kortademig zeg maar.
Vandaag ook last van bandenpijn?
Dan ben je niet meer veel aangekomen toch, want die 6 wasal paar weken geleden. En ach wie weet is het veel water etc. Maar ik ben ook weer 1 kg kwijtgeraakt hoor. Het hoort erbij. Muts zei dat tegen mij 😉 Je bent ook alweer 21weken zwanger he, dus volgens mij is het echt niet veel. Ik zit nu net op ietsmeer dan 3 kg.
Dat voogd zijn, me zus en ik zouden het nog regelen voormijn neefje. Omdat me zus nu alleen is, mocht haar iets overkomen, dan komt hetmannetje naar ons toe. Hadden we al besloten voor de zwangerschap, maar nietsmeer mee gedaan. Ook al krijgen we zelf een kleine, het blijft gewoon zo. Ikdenk dat hij in de toekomst mijn zwager en schoonzusje gaan vragen. Ooit zeidenze het ook van ons, maar ook niet vastgelegd ofzo.
@Natas, ja was vrijdag jarig en heb het zaterdag gevierd.Was erg gezellig. Thanks! Hoe is het numet je meis? Al iets rustiger kwa denken? Het is lastig hoor, ook al ben je eenvolwassen dochter.
Hoe is het nu met je lichamelijke klachten?
@Faye, gefeliciteerd meid met je zwangerschap. Je kentmij onder een andere naam. Heb een nieuw account en een andere naam. We kletsein het forum 1983. Vind het super dat je eindelijk zwanger bent, hoop dat hetgoed blijft gaan!!! Wanneer heb je de 1[SUP]e[/SUP] echo?
Als je zoveel met die andere kletst, waarom kom je niethier mee kletsen, tenminste als je het zelf ook leuk vind natuurlijk. Welkforum klets je nu?
@Buddha, het is huur, me mannetje woonde hier al en ikben erbij komen wonen. De grote boodschappen doen we gewoon samen. Hij tilt nual kei veel en ik vaak de lichte dingen. Naja soms heb ik zelf ook wel kratjevol. Dat gaat gewoon straks niet meer.Ga dan wel boodschapjes doen met de kleine, maar gewoon minder. Wil de kleinedan in een draagdoek doen en ik een rugzak waar de spulletjes in kunnen. Ikdenk wel dat je een manier vind om het te doen hoor. We gaan misschien volgendjaar verhuizen.
Heel veel plezier morgen bij je echo!!!!
Uhm ik denk dat one kleine geboren wordt op 21 oktober,onze trouwdag, hihi. Zou grappig zijn!
Sorry als ik iemand vergeten ben!!
Oh muts ik vind het zo spannend, hihi!!!!!