@Kippetjuh, beetje laat, maar wat een super nieuws!!Gefeliciteerd!! Oh zo geweldig voor jullie! Het is zo 10 februari hoor ;-). Inhet begin gaat het niet hard, maar na die 12 weken gaat het steeds sneller ensneller en sneller 😉 Let maar op!! Hopelijk blijf je lekker meekletsen hier,al is het niet elke dag ofzo. Maar ben reuze benieuwd hoe het nu met je gaatetc. Oh ja je zult wel denken wie is zij, haar naam komt me niet bekend voor.Ik heb een ander account. Wil het anders wel via PB zeggen mocht je het willenweten 😉
@Marloes, hoe gaat het nu met je? Nie te lang met werkendoorgaan hoor, als je je nog steeds zo voelt. Je kunt dan beter thuis eerstgoed uitzieken dan zo ermee doorlopen, want meestal duurt het dan langer.
Gefeliciteerd met je verjaardag!!!
@Meisje79, gisteren ook al zo ziek, hoe gaat het nu met jedan?
@Mutsiemuts, mag je al naar huis, of ben je al thuis? Zo fijn dat je van je mannetje kan genieten.Zo fijn dat de borstvoeding lukt!! Plaats je nog foto’s op hyves ofzo, zodat wenaar je knulletje kunnen kijken.
@Shady, oh bah een teek, idd goed dat je gelijk stappen hebtondernomen en het ook gelijk hebt gemeld.
@Bubble, wat een prachtige echo’s heb je meid. Jullie kleinemeid is een plaatje!
@Ikke, oh niet echt goed nieuws dus, bah. Ben benieuwd watje morgen hoort. Hopelijk vallen de stappen die je ervoor moet nemen mee.
@Bepje, had je gisteren alleen controle bij VK of ook eenecho. Anders is die echo bij 35 weken natuurlijk nog veel leuker, aangezien jede kleine nu zolang niet hebt gezien.
@Buddha, yeah eindelijk heb je het mogen vertellen, leuk he!! Zo onverwachts is helemaal leuk toch!! Tothet weekend meis 😉 geen sorry zeggen!
@Hier,de kleine dinsdag voor het laatst gevoeld en was zoactief die dagen ervoor dat ik nu echt zenuwachtig ben. Heb ook buikpijn, maarzal wel bandenpijn zijn ofzo. Ben pas 18 weken natuurlijk, dus hoef de kleineniet elke dag te voelen, maar ben er zo gewend aan, dat ik het nu al mis. Duswrijf me rot over me buik 😛 want vind eigenlijk niet zo grappig, maar er zalvast niets zijn ofzo.
Sorry als ik iemand vergeet!!!