@sjaakter; meid wat vreselijk! De vorige keer ging het ook zo rond deze periode mis toch? Gaan ze nu onderzoeken hoe dit kan? Heel veel sterkte!
Zahra; voor jou natuurlijk ook heel veel sterkte! Het is altijd te vroeg om een dierbare te verliezen, maar het is echt verschrikkelijk als er ook nog eens kleine kinderen achterblijven, vreselijk.
Hier alles goed. Nog 5 weken tot mn vriendlief weer terug is en inclusief deze week nog 5 weken werken tot ik verlof heb. Heerlijk, lekker even met zn 3tjes voor de baby komt. Romee is helaas ziek momenteel. Ik denk een combinatie van oververmoeid (ze kon niet in het zomerritme komen) en een bacterie/ virus die ze daardoor niet aankan. Ik moest haar gister al ophalen van de creche, nu was ik vandaag wel vrij maar ik denk niet dat ze morgen al goed genoeg is om wel naar de creche te gaan. Hoop dat ze gauw weer opknapt. niks aan die zieke kleintjes.
Ik probeer een foto van mn buik te uploaden via tinypic, geen idee of het gaat lukken. Maar voor het geval het wel lukt, dit is met 29wk zwangerschap.

" rel="nofollow noopener" target="_blank">http://