Poeh, veel te lang niet meer meegelezen en gereageerd, moest nogal wat bij lezen hoor;)
Afgelopen weekend waren beide meiden jarig dus druk druk druk, ben zo blij dat dat achter de rug is.. (Ik maak wel eens een taart met fondant, maar dat is me op het moment eigenlijk te veel werk, maarja moest voor mijn meiden toch wat maken natuurlijk, pfff dat kon ik goed voelen zeg:S.
Nog 3,5 week werken (nog 10 dagen!), en dan begint eindelijk mijn verlof:) Ben echt aan het aftellen nu. Hopelijk dan ook iets meer rust en ook meer tijd voor hier;).
Lynn, Gefeliciteerd meid!! En duim voor je dat dit een plakkertje is hoor!
Belle, Goed bezig, geen pandapunt erbij;). Hopelijk is die ene keer net de goeie geweest!;) En wat voor tattoo heb jij op je schouderblad dan? En groot?
Sjaaksterr, mooie tattoo hoor! Ik wil zelf ook heel graag een tattoo, weet ook al jaren dat ik het wil, alleen is het wachten op dat ons gezinnetje compleet is;), wil namelijk een tattoo met de namen van mijn kids, weet alleen nog niet waar:S (denk mijn pols, maar vind dat enerzijds ook wel weer erg zichtbaar). Ik hou niet van helemaal vol getatoeëerd of zoals iemand anders ook zei die mouwen zeg maar, maar vind een tattoo met een bepaalde betekenis wel erg mooi:).
Elin, Leuk dat je de kleine ook al goed kan voelen, bijzonder is dat he:). En spannend zeg, ben benieuwd of je gevoel gelijk krijgt:).
Semmie, hopelijk een iets langere ronde en dan gelijk raak als je ventje weer thuis is;). Kan me voorstellen dat je niet zo veel zin hebt in zo'n reünie als er allemaal zwangeren zijn:S, zou dat zelf denk ik ook moeilijk vinden hoor. En fijn dat je vriend gelijk een doorverwijzing gekregen heeft, hopelijk is alles gewoon goed en raak je komende ronde zwanger!
Veres, Leuk dat je de kleine ook al kan voelen:).
Zahra, He balen zeg weer een negatieve test:(. Ah en ook nog ongi geworden, inderdaad wel fijn dat je ronde wat korter was nu, maar liever een ronde van een maand of 9 he;) Hopelijk ook voor jou toch snel raak!
Tinesje, Hopelijk toch nog een verassing voor dat je naar de gyn moet, blijf voor je duimen hoor!
Marloes, pff heb je echt nog zin in een vrijgezellenfeestje?? Nouja succes in elk geval alvast voor als de bevalling begint;) Enne wel snel komen melden he:). En inderdaad slank, maar dat is ook nog prima te zien aan je foto's hoor, je hebt echt een mooie buik en verder mooi slank (ben jaloers;)).
Enne die dikke enkels, helaas heel herkenbaar hier, sinds een week ook ontzettend last van, 's ochtends gaat het nog wel, maar tegen de middag zijn het net olifantenpoten;).
Kimmetje, daar kom je nog wel op terug;) (tenminste wel als je zo'n dikke buik als mij krijgt:P, pff ik wou dat ie iets kleiner was, maarja niks aan te doen he..) En fijn dat de 20 weken echo goed was! En ik kan me je wel een beetje voorstellen hoor, ik heb altijd graag een meid gewild (jongens zijn ook prima, maar wou heel graag in elk geval 1 meid), was best wel erg blij dat de eerste gelijk een meid was:) (had ook al 10 jaar een naam en die heeft ze ook gekregen haha). Wie weet wordt een eventuele 2e wel een meid;). Ben nu trouwens ook meer gericht op meiden hoor, denk dat het komt doordat ik al 2 meiden heb, want had dit bij de tweede niet, heb het gevoel dat ik echt een meidenmoeder ben ofzo, niet dat ik niet blij zou zijn met een jongen hoor, maar lijkt me een heel gek idee:S. (Daarom wou ik het ook eigenlijk toch wel weten, maarja manlief wil het echt niet:S). Achja..
Mannie, Pff heftig zeg, maar wel erg fijn dat er zo goed op jou en je beebje gelet wordt nu, hopelijk blijft het toch nog een poos goed gaan, zodat jullie ventje niet al te vroeg geboren wordt. Dikke knuffel voor jou meid, zit je niet mee!