Simoon schreef:wij hoeven alleen de kleine dingen nog maar te kopen. het duurste wat er moet komen is waarschijnlijk het aankleedkussen hihihi.
Maar ja we hebben natuurlijk alles van Carmen nog en veel dure spulletjes heb ik bewust in een uni kleur gekocht (zoals babykamer, maxicosi, kinderwagen etc.)
Kan niet wachten tot Carmen wakker word. Dan kunnen we heerlijk gaan shoppen.
Dit keer geen roze, geen paars, geen zoete schattige kleertjes. Maar stoer in blauw, groen, etc. Zo leuk voel me als een kind in een speelgoed winkel.
Ik denk dat t nog tegenvalt. Echt veel superschattige roze dingen te vinden. Maar de mode voor de jongens nu vind ik echt niks aan. Vandaag wel wat leuks gescoord maar er is bar weinig te vinden bij prenatal, h&m, v&d. Zelfs bij de Bijenkorf viel t tegen. Ga nog lekker ff afwachten tot t voorjaar.
Verder hier ook alle grote dingen al maar nog genoeg te shoppen. Vooral de aankleding van de kamer en wat ander grut zoals babyfoon en zulke onzin.
Heb gezien dat mijn smaak van de aankleding behoorlijk duur is maar gelukkig voel mijn eindejaarsuitkering niet tegen. Doe was 1,25 x mijn salaris. Dacht eerst wat is t weinig maar toen kwam ik er achter dan ik mij 1000 euro verrekend had haha. Dus dat was een extra verrassing.