Je mag mee shoppen hoor 😃
Als je wel je portemonnee meeneemt 😉
NicOud lidBerichten: 2.276Lid sinds: 3 juni 2012
Simoon schreef:in maarssen zit er 1 in utrecht zitten er 3. gewoon even googlen. Kom je vast wel uit. En wat mijn ervaring is is dat zekerr in het begin het fijn is als die kleintjes de eerste weken shirtjes met lange mouwtjes aanhebben. ze koelen best snel af nog dan.
nienke schreef:Hebben jullie nog ideeen voor een korte hollandse meisjesnaam?
We hadden een naam maar die is Engels.... wist ik niet.....
Saar80 schreef:
Ik snap de zin niet helemaal..? Waarom moet het nu ineens een hollandse naam zijn dan? Maar goed, hier wat ideeën:
Femke
Inge
Merel
Imme
Els
Janneke
Janne
Maartje
Sandra
Puck
Julia
Emma
Lieke
Sanne
Anne
Eva
Evi
Lisa
Tess
Fleur
Myrthe
Maud
Anouk
Amber
Nienke
Benthe
Britt
Iris
Nina
Floor
Jara
Noor
Fenna
Ilse
Laura
Vera
Lina
Lara
Elin
Meike
Milou
Robin
Pien
Fiene
Rosa
Imke
Kiki
Bibi
Saar
Aniek
Silke
Suus
Tara
Miriam
Yfke
Lieve
Mara
Lola
Lena
Nova
Ella
Pleun
Sam
Dana
Merle
Janna
Jet
Elena
Elin
Dina
Minke
Mette
Stella
Loes
Donna
Nikki
Nika
Salma
Romée
Lea
Gemma
Livia
Simoon schreef:in maarssen zit er 1 in utrecht zitten er 3. gewoon even googlen. Kom je vast wel uit. En wat mijn ervaring is is dat zekerr in het begin het fijn is als die kleintjes de eerste weken shirtjes met lange mouwtjes aanhebben. ze koelen best snel af nog dan.
nienke schreef:Nu staat de naam die wij hadden in het lijstje.....
Nee het hoeft eigenlijk ook niet perse hollands te zijn!
En de namen die we nu hebben passen (denk ik) wel goed bij elkaar! :-)
Saar80 schreef:Oh oke....jij wist toch nog niet of het een jongen of meisje zou worden?? Succes met keuze!
Hier net nieuws dan mn neefje van 21 vader wordt...ongepland en kent zn nieuwe vriendinnetje pas 4 maanden, ze is 3 maanden zwanger....wonen beide nog thuis. Pffffff....
Nic schreef:Zou me ook geen zorgen maken. Gewoon lekker blijven genieten.
Ben ook klein geboren bij 2 of 3 weken te laat. Al mijn broers trouwens ook. We waren allemaal rond de 46 cm
Jane83 schreef:Pfff heb weer het nodige gemist hier, ik haak weer in 😊
@ lengte, Saar kan me voorstellen dat een man van 1.75m niet echt bij je past. Hoewel je het wel eens ziet, vind ik het zelf ook fijner als de man in ieder geval net zo groot is als de vrouw en het liefst groter. Ik ben zelf 1.73m en een kleintje vergeleken bij mijn ouders. Mijn moeder is iets van 1.80 (voor haar generatie echt een lange vrouw) en mijn vader 1.86m. Mn ouders geinen altijd dat ik niet genoeg schoppen heb gehad vroeger 😊 Mijn zus is trouwens ook 'maar' 1.75m
VL is 1.83m, dus een mooie lengte vergeleken bij mij.
@ Nic, zijn genoeg 'billenmannen' op de wereld toch ;)
Nic schreef:Handig om te weten. Dus na een maand of 2 starten met afbouwen.
En hoef je dan niet te kolven als je t zo afbouwt?