Saar80Oud lidBerichten: 4.093Lid sinds: 30 mei 2008
@Nic, ken de spanning!! Had ik toen ook....ik duim voor je!!
Nic schreef:Daar ben ik weer. Alles was goed. Knipperlichtje gezien!
0,74 cm en ws 6+4 weken. Echo kon uitwendig dus dat was ook fijn.
Nic schreef:Dank je nienke. Bij jou zal het ook vast goed zijn. Je had toch ook al een kloppend hartje gezien?
Nic schreef:Ze ging het eerst zo proberen. Was echt duidelijk te zien en ze zat gelijk goed! Denk dat zij hele goede apparatuur hebben dan. Want kan me niet voorstellen dat je het niet kan zien. T hartje was er ook gelijk maar moest hoed stil liggen daarvoor. Anders was het nog lastig te zien.
Nic schreef:Ja dat kan er uit volgen. Bij verhoogde kans. Maar is dan vervolgonderzoek verplicht? Lijkt mij toch niet?
Nic schreef:Nienke had je de echo al gehad of was die s avonds?
Nic schreef:Spannend! Succes. Maar zal vast goed zijn. Je hebt er pas geleden nog eentje gehad.
Nic schreef:Oké wist niet dat je al een mk gehad hebt!
Simoon schreef:@nekplooimeting,
wij gaat het ook niet doen. Ik ben nog vrij jong, en in de familie komt het 1maal voor maar dat is de zoon van een broer van mijn opa. Wat waarschijnlijk vanuit moeders kant komt. Dus dat is geen reden dat wij een verhoogde kans hebben.
Wij wachten gewoon af wat de 20 weken echo brengt. Als deze goed is dan is het gewoon goed. Als ze hier afwijkende zaken tegenkomen dan zullen we wel voor vervolg onderzoeken kiezen.
Liefs Simoon
Simoon schreef:@nic,
bij 12 of 20 weken of bij welk stadium in de zwangerschap dan ook het is en blijft gewoon heel moeilijk. Gewoon om een keus al te maken... We hopen dat alles gewoon goed gaat en we alleen maar hoeve te genieten en geen keuze hoeven te maken.
Liefs Simoon
nienke schreef:Jawel een goede echo!!! Heb een mooi kloppend hartje gezien en volgens de metingen ben ik nu 8 weken en 2 dagen, dus iets verder dan ik dacht, de uitgerekende datum is 20 mei. Maar met de 12 weken echo wordt de datum definitief vastgesteld!!!
Helemaal blij dat alles goed is!!!
Saar80 schreef:@Nienke, hadden wij ook hoor! Zo klein zijn ze vaak nog niet zo actief....al hadden we dat bij de eerste wel....die sprong alle kanten op haha!
Simoon schreef:@nic,
ik heb heel hoog liggende zenuwen.... is een familie kwaal maar daardoor zijn mijn tanden bij tandarts bezoek altijd zo gevoelig dat alles pijn doet (zelfs controle met zo'n fijn haakje). Dus zal wel moeten.... Maar ach we hebben het overleefd zullen we maar zeggen ;).
@saar,
kan ik me idd voorstellen dat je dat niet wil tijdens de zwangerschap.
Mijn tandarts is echt lief maar hij werkt samen met een andere die wou dat ik dit jaar nog even mijn verstandskiezen liet trekken..... Nou mooi niet. Gelukkig wou mijn tandarts dit risico niet lopen en wou me er zelfs voor naar de kaakchirurg sturen omdat ik zo bang ben zodat het onder een roesje kan en allebei eruit kunnen maar dan wel NA de bevalling het liefst als ik niet meer vloei, geen pijn meer heb zodat mijn lijf zich volledig kan richten op het herstel in mijn mond. Leek hem het verstandigst.... Wat ben ik toch blij met die man.
mikky schreef:Simoon, succes vandaag! Hopelijk goed nieuws!
Nienke, super goed nieuws!! Wanneer mag je voor de termijnecho?
Ik heb volgende week intake en de week erna termijnecho, lekker snel achter elkaar allemaal!
nienke schreef:Ikke 2 november, over 3 weekjes (even uit mijn hoofd...)
nienke schreef:Hoe is het met iedereen?
Bij hoeveel weken hebben jullie verteld dat jullie zwanger zijn???
Wij willen het vertellen als we de termijn echo gehad hebben.