Jane83 schreef:@ afvallen, ik was in de eerste weken meteen al een paar kg erbij. Daarna is het gestabiliseerd en ben ik ongeveer +5 kg aangekomen. Schijnt voor 17 weken nog onder de categorie "normaal" te vallen, maar ik vind het best veel haha
@ Nic, herkenbaar... De eerste weken gingen bij mij ook echt traaaaaaaaaaaaaaag, maar daarna vliegt de tijd!
@ Mikky, fijn dat de echo goed was!
@ Nienke, dromen hoort er inderdaad bij, vooral ook wat heftiger dromen (eng, erotisch, kan van alles zijn). Ik droom de laatste tijd best vaak dat ik met iemand uitgebreid sta te zoenen (en dat is niet VL), heeeeel apart haha
Ik had echt iets heel baarde gedroomd. Mijn ouders hadden iets door, dat ik zwanger was en vervolgens probeerde mijn vader er alles aan te doen dat het fout ging, hij wilde mij in mijn buik slaan.
Zo erg, ik snap niet dat ik zoiets droom. Ik was helemaal overstuur en werd huilend wakker. Dit heb ik nog nooit meegemaakt.
Over gewicht ik weeg nu een kilo minder dan toen ik net zwanger was. Zal vast geen kwaad kunnen, eet goed en gezond.
@de meiden die ziek zijn: beterschap!