helemaal super dat de controles goed waren meiden!!!
ik heb volgende week vrijdag weer controle, spannend!!
xx
nienkeOud lidBerichten: 2.259Lid sinds: 1 januari 2005
Nic schreef:@shoppen: vermoed dat mijn moeder als eerste iets gekocht heeft haha. Ik wacht voorlopig nog even af. In ieder geval tot de komende echo. Als die goed is moet ik langzaamaan maar eens gaan geloven dat t echt wel eens goed zou kunnen komen. Vind dat nu nog wel moeilijk. Vooral omdat ik niet echt klachten heb.
Maar ik kan nu de laatste 2 weken gaan aftellen...
Saar80 schreef:Wij zijn ook gaan oefenen met ons zoontje voor zijn twee jaar maar hij was er echt niet aan toe. Van 2 naar 3 jaar had ie af en toe periodes dat ie zelf op de wc wilde of dat we fanatiek oefende maar steeds was ie er nog niet aan toe (voelde het niet). Net na zn derde verjaardag was ie ineens overdag zindelijk en sinds augustus (na een nachtje logeren bij mn ouders) ineens ook snachts. Heb idd ook begrepen dat het bij jongens langzamer gaat over het algemeen. Ben iig van mening dat het pas komt als het kind er zelf aan toe is. Met 2 jaar was ons zoontje er nog niet aan toe en dan lukt het ook niet. Maar komt vanzelf goed haha!
Simoon schreef:hallo dames,
heb vandaag weer een echo gehad. Kindje doet het super! alles was goed (voorzover ze dat nu kunnen zien) en geen nekplooi tezien (was geen nekplooimeting maar de VK heeft wel even gekekn).
Dus allemaal helemaal goed. Heb ook mijn angsten etc. bij de VK neergelegd en deze zijn uiterst serieus genomen. Vond ik echt super fijn. dus we kunnen nu echt genieten en we gaan ervoor dat ik minimaal de 37 weken ga halen.