Simoon, wat fijn!!
Nienke, heel veel succes en plezier!
mikkyOud lidBerichten: 140Lid sinds: 23 april 2012
Simoon schreef:@nienke,
ik heb echt geen idee meid, mevrouw vond het na een paar maanden wel genoeg met die tut heeft hem uitgespuugd nooit meer ingedaan en ondervonden dat haar duim veel lekkerder was.
Simoon schreef:@Nic,
ik had bij Carmen ook sterk van ik geef geen tut maar ze kon steeds haar duimpje niet vinden en raakte ervan over stuur omdat ze veel zuigbehoefte had. Maar ja op een gegeven moment vond ze haar duimpje en die was veel lekkerder
Ik ben ook van mening dat een kind van 2 of zelfs al 3 of 4 (hoe erg kan het zijn) nog met een tut rond loopt zie het zo vaak als ik in de stad ben kindjes die al goed kunne praten (die zijn dus al zeker een jaar of 3 meestal dan) en dan met een tut in de mond lopen en dan ook nog praten met die tut in. Vind ik echt walgelijk maar goed misschien komt dat op de manier hoe ik zelf ben opgevoed. ik zei zelf al toen ik een jaar of 3 was (me broertje was een maand of 8) peentjes (speentjes dus) zijn voor beeeeebies en .... (me broertje dus) kan kuipen (kruipen) dus is niet baby dus hoeft geen peentje. en als we dan een ouder kindje tegen kwamen vroeg ik serieus aan mijn moeder of dat nog een beeeebie was want die had nog een peentje... Wahahaha heb dat verhaal vaak aan moeten horen.
Vind het fijn dat die dingen bestaan want soms is het echt een uitkomst maar ik vind dat je een speentje/tut moet zien als een tijdelijk hulp middel en niet als oplossing voor alle problemen. net als een snoepje als beloning (op structurele basis) of iedere keer een snoepje geven als ze gevallen zijn. maar goed misschien ben ik daarin wel te hard of te streng dat kan natuurlijk. Wil overigens niet zeggen dat ze nooit een snoepje of wat lekkers mogen hoor want dat is niet zo. Snoep en koek hoort er natuurlijk gewoon bij hihi is voor kinderen geloof ik een eerste levensbehoefte (naar hun mening dan he)
Nic schreef:Zo bloed is ook weer geprikt. Vanmiddag maar eens een belronde doen met de verzekering, kraamzorg en echo nekplooimeting. Lang leve een vrije dag.... Huis moet nog aan kant en boodschappen gedaan worden. En nig 1001 andere dingen. Dag gaat weer tekort zijn vermoed ik. En dat terwijl al om 6.00 uur wakker was
nienke schreef:Dat heb ik gister ook gedaan bloedgeprikt en aangemeld bij verzekering, hier wordt dan ook automatisch aangemeld bij kraamzorg.
Nic schreef:Weet nog niet precies hoe het werkt. Maar hoor het wel. Kraamzorg wordt in ieder geval geaccepteerd door de verzekeraar. Dat stond op de website. En volgens mij regelt kraamzorg alles met de verzekering
Jane83 schreef:@Kraamzorg, ik heb me gewoon aangemeld bij kraamzorg en hoef niet eerst zelf mijn verzekeraar in te lichten
Nic schreef:Precies en huilen kan geen kwaad!