Hoi meiden!
Blondie, ik heb woensdag ook de termijnecho, ineens gecombineerd met de bloedtest en de nekplooimeting, want ben dan 12w3d geloof ik... Leuk hè, nu komen er heel wat echo's aan, en zowat iedereen nadert de 12w of is dit al gepasseerd. Hopelijk geen tegenslagen meer!
Ik ben niet zo FB-achtig, ga er ook niet opzetten dat ik zwanger ben. Och, het zal er via via toch wel op belanden, we zien wel. Al onze vrienden weten het nu, hebben dit weekend een sms'je gestuurd.
Joyce, ik heb ook een doppler en die werk goed! Je moet em heel laag houden, net boven je schaambot en dan wat draaien en keren tot je het hoort! 😊 Ik hoor altijd mijn eigen hartslag eerst en heb dan een minuutje nodig om de baby te vinden. Soms heel duidelijk en dan hoor je ook de blubjes van zijn bewegingen, en soms hoor ik het heel slecht maar hij kan zich ook nog goed verstoppen, veel plaats over nu! 😉
Wij zijn bezig met verven in ons nieuwe appartement, babykamer zal fel lichtblauw worden, dat past voor allebei vind ik. En hebben ook al een kinderwagen gekregen van mijn ouders tijdens een tweedehandsbeurs in het dorp. Dus ik vind het niet te vroeg hoor Joyce!
Jollyjo, hopelijk word je snel beter!
Ivm steken/pijn: ik voel, vooral 's ochtends, mijn buik precies oprekken maar vind dat eerder aangenaam omdat ik zo voel dat ik zwanger ben. Steken heb ik af en toe, nu is het al even geleden, maar ik zou me daar geen zorgen over maken. Misschien omdat ik weet hoe een miskraam voelt, en dat is absoluut niet vergelijkbaar met die steken.
Muis: goed rusten hoor! Hopelijk ben je (en je ventje ook) snel terug de oude!
Emi, hoe is het met jou? Goed gerust en al wat beter?
Hier ook nog leuk nieuws: wij hebben onze laatste vakantie met z'n tweetjes geboekt! We gaan 18d naar Cuba in mei, ik kijk er enorm naar uit. We zijn wel reizigers, maar gezien ik dan 18, 19 en 20w zwanger ben gaan we het toch iets rustiger aan doen. Ik wou mss nog liever naar Borneo, maar omdat ze in Azië een meer rauwe voedselcultuur hebben, vonden we dat jammer genoeg het risico niet waard. Maar nu dus Cuba, lekker warm, salsa, alleen jammer van de mojito's, maar ik zal af en toe een nipje nemen om te proeven! 😉