maantje schreef:@ Jolanda: Tuurlijk ieder een eigen keuze, maar ik probeer alleen duidelijk te maken dat het handig is om na te denken over hoe je alles wil gaan doen. Ik ken iemand vanuit mijn werk die ook dacht ach doe ik even. Dat baby'tje is toen het 6 weken oud was uit huis geplaatst. Ouders zien het kind nu 4 uurtjes per maand. Terwijl als ze na had gedacht hoe ze alles wilde regelen e.d. dan had het kindje gewoon nog thuis kunnen wonen. Het komt vast wel goed is niet de manier waarop je over een kind moet denken. Want als het niet goed komt dan is daar een hulpeloos wezentje de dupe van.
Ik ben het met je eens serieus waar! Maar kan er niet zoveel overzeggen, juist omdat ik zel studente ben (juni studeer ik af) Staan ander half jaar ingeschreven wonen nog thuis, (binnen 3 maand hebben we zeker een eigen huis) en vriend werkt dan wel volledig 40 uur! Spullen is bij ons niet het probleem die staan hier natuurlijk al wel opgeslagen. Maar ik weet wel dat ik een baan heb na me studie, en weet ook dat we alles alleen kunnen doen, en rond komen.
Dat vindt ik bij JENN niet terug, maar je mag er niet standaard vanuit gaan dat het mis gaat! Er zijn ook genoeg die het wel kunnen, en natuurlijk genoeg waarvan jij ook zegt die kinderen die uit huis worden geplaatst, en dat vindt ik ook echt sneu en denk dan ook van ''denk eerst na voordat je uberhaupt wat doet''
Een kind is zeker nie niks, en het moet niet de dupe worden van wat de ouders doen! Dus gelijk heb je absoluut!!