Goeiemorgen allemaal,
Nou Cindy, als ik dat bij jou zo allemaal lees, krijg ik zo het gevoel dat jij wel eens de volgende BUB melding kon komen doen! 😊 En als ik heel eerlijk ben, staat hier momenteel de tv ook wel eens vaker aan, dan ik van tevoren deed.. Ach ja, pedagogisch verantwoord komt wel weer na de bevalling, toch. Als we weer in een ritme zitten...
Zahra, goed om wat van jullie te lezen. Fijn dat je met al je mannen lekker thuis bent en dat je niet meer terug hoeft naar de kinderarts. Jullie hebben dus nog wel een week of 2 in het ziekenhuis moeten blijven? Wel bizar eigenlijk dat je voor de 2e keer zo op tijd bevallen bent, toch?
Rowel; balen dat het niet iets eenmaligs was met het hartje van je ukje.. Zou idd echt niet leuk zijn als de kleine meteen na de geboorte de couveuse in mag. Ik hoop heel hard voor je, dat dat niet nodig gaat zijn! Hebben ze trouwens enig idee waar het vandaan komt? Of kunnen de artsen dat pas na de bevalling zeggen?
En typisch dat jouw eerdere bevalling zo herkenbaar was tov die van mij! Ik had er van tevoren nog nooit iemand over gehoord. Was ook een flinke schok dat ik ineens met die stomme plaszak 2 weken thuis zat. Ik durfde niemand te zien in die weken, was bang dat iedereen alleen maar naar dat ding aan m'n been zou kijken. Geen echt leuke kraamtijd dus. En met douchen, jee wat onhandig zeg! Vond jij dat ook? Dan viel dat ding weer op de grond en stond ik weer te vloeken van de pijn!
Anna; wow, eerste bevalling die 6 uur duurde, incl persen. Tips hoe je dat voor elkaar speelt?? 😉 Dan kan het bij jou natuurlijk nu allemaal heel snel gaan? Hoe is het gisteren nog verlopen met je lijstjes? Heb je nog eea kunnen doen?
Hee dames, mijn eerdere opmerking over het ontbreken van de bibbers was maar een flauw grapje hè. Ik ben zelf ook helemaal niet van het 'verplichte' schrijven. Vind het zelf fijn om beetje te lezen hoe het met jullie gaat, zeker in deze spannende periode. Zeker met meiden die toch in hetzelfde schuitje zitten. Maar ik vind wel dat meelezen en meeschrijven geen verplichting moet voelen, want dan heb je al snel minder zin om op t forum te komen. Alleen als er natuurlijk een paar dagen achter elkaar niet ge'bibt wordt, gaan we ons toch afvragen of dat iets kan betekenen.. 😊 Maar ik denk dat we het allemaal druk genoeg hebben met al onze voorbereidingen en de bevallingen in het vooruitzicht, dus geen druk wat mij betreft!! Wilde ik toch nog even toevoegen.
Gisteren weer op controle bij de gyn, was helaas niet m'n 'eigen'. Maar ook nu weer goedgekeurd, prima dus. Nog steeds ruim vruchtwater.. De gyn zei, als bij jou de vliezen gaan breken, ga jij dat echt wel merken hoor!!
Volg week maandag weer controle, wel bij m'n eigen gyn. Dan 39+2 en gaat ze ook inwendig kijken... Ergens hoop ik stiekem dat het komend weekend gewoon gaat gebeuren. Is nl het enige weekend in een heeeeeel lange tijd, dat we de andere 2 kindjes niet bij ons hebben, dus zou wat dat betreft ideaal zijn :p.
Nou, weer genoeg met de benen omhoog gezeten, ik ga nog eens even stofzuigen!