Hoi dames!
Ik ben er ook nog, lees nog trouw, maar heb dan meestal geen tijd meer om te reageren door alle visite en de kindjes, natuurlijk!
Belle en Loesm, jullie maken het spannend! Wie zal er eerst zijn? Loesm, wat balen dat het strippen niet heeft geholpen. En dat inhalen herken ik ook van m'n 1e zwangerschap. Vooral op het forum haalde iedereen me in, vond er niks aan!
Cindy, Lara opgenomen, ach kleine prul! Hoop dat ze snel beter is en naar huis mag.
Ff kijken wat ik nog weet...
@vloeien: hier nog steeds, ben er behoorlijk klaar mee. Het is het enige wat me nog herinnerd aan de bevalling, op m'n zoon na natuurlijk. Gelukkig sinds een paar dagen alleen een paar inlegkruisjes per dag nodig. Hoop dat het snel stopt...
@wandelen: heerlijk, ben fanatiek bezig achter m'n duowagen! Woensdag verdeeld over de dag 4 km gelopen achter de wagen!
@gewicht kleine: gisteren was-ie terug (net iets boven) geboortegewicht, hij had het dus goed in m'n buik 😊 BB jouw dame toch zoveel gegroeid in 3 weken? Hij drinkt goed, poept en plast goed en is tevreden, dus prima zo. Ook gisteren voeding verhoogd en nu 6 voedingen op een dag en dus maar 1 's nachts, heerlijk. M'n dochter had veel last van haar darmen en huilde van 10-22 met wat hazenslaapjes tussendoor, maar sliep daardoor binnen 4 weken van 23-7. Zie ik hem nog niet doen, maar hij heeft tot nu toe ook nog niet zoveel last, hoop dat dat zo blijft!
@gewicht mama: ruim 5,5 kg lichter dan voor de zwangerschap! Pas ineens kleding die ik voor m'n 1e zwangerschap al niet meer aankon! Mij hoor je niet klagen!
@verkouden: kleine man is ook verkouden, maar het blijft beperkt tot niesen, wat snotteren en af en toe wat hoesten. Proberen bij het in bad doen, te stomen door de douche aan te zetten.
@visite en kroelen met de baby: meestal hier ook in de box slapen als er visite komt. Dan blijft hij lekker liggen, als hij wakker is voor z'n fles, hebben ze geluk. Wakker na z'n fles ivm met het spugen lekker bij papa of mama!
Zal vast wel wat vergeten, sorry!
Behoorlijk voorbarig misschien, maar het houd me bezig. Mama's met 3 kindjes, wanneer wisten jullie dat je een 3e wilde? Ik dacht zelf dat ik er wel 3 zou willen, na m'n dochter, vriend vindt het wel goed zo. Ik begin nu te twijfelen, dus ga overal bij nadenken (kan dit al weg of moet ik het bewaren, ga ik dit nu voor het laatst meemaken etc)... 😖
Fijn weekend allemaal!