Lieve85Oud lidBerichten: 147Lid sinds: 25 januari 2014
Foto erop zetten lukt me niet, maar ik ben gewoon ZWANGER!!!
Vlinder87 schreef:Wat vervelend zeg. Wat gaf de test aan vandaag???? Hoop dat je snel duidelijkheid hebt.
lieve85 schreef:foto erop zetten lukt me niet, maar ik ben gewoon zwanger!!!
Lieve85 schreef:Foto erop zetten lukt me niet, maar ik ben gewoon ZWANGER!!!
Lieve85 schreef:Dank jullie wel allemaal! Vind het nog moeilijk te beseffen dat ik echt zwanger ben, aangezien ik geen klachten heb.
Ik ga vandaag de vk praktijk bellen om intake en eerste echo te plannen.
Hoe is het bij jou Francis<3? Zie dat jij ook rond je NOD zit nu?
Sam89 schreef:Hoi allemaal,
Mijn naam is Samantha en mijn vriend en ik willen graag gaan voor ons eerste kindje.
Nu slik ik komende vrijdag de laatste pil en ik ben al beetje zenuwachtig en benieuwd hoe het allemaal gaat lopen, hoe mijn cyclus zich gaat herpakken etc..
Iedereen die bezig is met zwanger worden heel veel succes, en de mensen die in verwachting zijn van harte gefeliciteerd!
@lieve85 van harte gefeliciteerd met je zwangerschap
@ francis heel veel succes met je test, spannend! Hopend een positieve test voor je straks!
Groetjes
Nori schreef:Heel veel succes Francis! Ik duim voor je.
@Sam Ik heb niet de spanning gehad met het ophouden van de pil. Heb zelf slechts kort de pil geslikt kreeg er een trombose van. Maar heb wel een hele erge spanning dat het mij niet gegund gaat zijn, zwanger worden. Heb ik al heel lang. Ik durf ook niet echt te dromen van een kindje. Ben bang dat t nooit gaat lukken..
Francis<3 schreef:Yeah! Ik ben zwanger!!!!!!!
Jenn2014 schreef:Mag ik hier ook mee praten? Zit normaal in gestopt met de pil mei 2014 maar daar is het erg rustig.
Wij gaan ook voor ons eerste kindje.
Liefs
@Sam Ik heb niet de spanning gehad met het ophouden van de pil. Heb zelf slechts kort de pil geslikt kreeg er een trombose van. Maar heb wel een hele erge spanning dat het mij niet gegund gaat zijn, zwanger worden. Heb ik al heel lang. Ik durf ook niet echt te dromen van een kindje. Ben bang dat t nooit gaat lukken..
Francis<3 schreef:Yeah! Ik ben zwanger!!!!!!!
Nori schreef:@Sam89, ik weet wat je bedoeld. Moet ook niet zo denken. maar ik heb dat echt al heeel lang. Waar het vandaag komt weet ik ook niet. Ben niet zo'n doemdenker normaal hoor.
kinderwens1 schreef:Hay meiden,
Hier wat updates hahha.
door de drukte op mijn werk zit ik amper achter de laptop.
Maandag kregen wij de uitslag van de zaadonderzoek van me vriend en de zaad was helemaal TOP.
nu we er niet mee bezig zijn ben ik me hele overzicht kwijt en heb ik geen idee wanneer mijn ei is.
Vanaf volgend maand gaan we de overzicht proberen op te pakken.
Even een persoonlijk vraag. hoe vaak klussen jullie?
het probleem bij ons is dat wij niet eens twee dagen rust kunnen houden, te veel sex hebben.
vooral na mijn ongesteldheid hebben wij elke avond sex, maar ja tegen de tijd dat het tijd is voor me eisprong is er voor de zaad
geen tijd geweest om aan te maken....
dus vandaar de vraag hoe doen jullie dat met klussen,,, en hoe vaak?
Hier wat updates hahha.
Maandag kregen wij de uitslag van de zaadonderzoek van me vriend en de zaad was helemaal TOP.
nu we er niet mee bezig zijn ben ik me hele overzicht kwijt en heb ik geen idee wanneer mijn ei is.
het probleem bij ons is dat wij niet eens twee dagen rust kunnen houden, te veel sex hebben.
vooral na mijn ongesteldheid hebben wij elke avond sex, maar ja tegen de tijd dat het tijd is voor me eisprong is er voor de zaad
Hier wat updates hahha.
Hier wat updates hahha.
Hier wat updates hahha.
kinderwens1 schreef:Onwijs bedankt voor jullie reacties dames!!
wij moeten het toch maar is proberen om ons in te houden en op ze minst
om de dag te klussen.
Jenn2014 schreef:Vraagje,
Ik heb als ik 28 dagen aanhou vandaag mijn NOD.
Maar ben vanaf 1 mei officeel gestopt met de pil.
Ben nog niet ongesteld geworden maar heb wel al een week lang last van ongesteldheids klachten zoals, buikpijn, onder in de buik aan 2 kanten, een iets ronder buikje, ook voelt het voller aan ( beetje lastig te omschrijven) en misselijk (sinds ik gestopt ben met de pil).
Zou het kunnen dat het al "raak" is? Of zou ik gewoon ongsteld worden? Als dat laatste het geval is, is dat heel snek aangezien ik veel verhalen lees dat er veel mensen na 7 jaar pilgebruik pas na ongeveer 6 maand voor het eerst weer ongesteld worden en ook rond de 28 dagen.
Iemand dit ook meegemaakt? Zit een beetje in spanning!
Charissa schreef:Hallo iedereen hoe is het ermee? Ik wil jullie even laten weten dat mijn account gekraakt was.. Ondanks weet ik door wie en die is ook verbannen van de forum. Dus mocht er iets onder mijn naam aan jullie gezegd zijn dan hierbij mij excuses.
Ik ben een hele tijd niet op de forum geweest maar ook ik heb positief getest! Alleen was ik zwanger maar testte ik negatief en werd ik gewoon ongesteld. Volgens de verloskundige nu al bijna 10 weken.. Allemaal raar maar ondanks ben ik blij en gaat alles goed. En hoe is het met jullie? Alle dames die ondanks zwanger zijn geraakt gefeliciteerd! Zelf zal ik niet meer zo weinig op de forum zijn ivm drukte maar af en toe zal ik wel meelezen! Hoop dat jullie alle snel zwanger mogen worden en nogmaals mijn excuses!
Sandra schreef:Vervelend die onzekerheid he, niet ongesteld en toch ook een negatieve test. Heb dat ook zo vaak gehad. Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt!
Jenn2014 schreef:Ja heel erg vervelend en het ergste is nog dat mijn buik wel wat ronder en dikker lijkt geworden. Vooral savonds. Maarja afwachten maar weer.
Hoop dat het bij jou ook snel raak is.
Jenn2014 schreef:Ja heel erg vervelend en het ergste is nog dat mijn buik wel wat ronder en dikker lijkt geworden. Vooral savonds. Maarja afwachten maar weer.
Hoop dat het bij jou ook snel raak is.
Jenn2014 schreef:Dankjewel meiden. Nog steeds hetzelfde gevoel en sinds vandaag ook heel erg last van mijn borsten, nog steeds niet ongesteld dus wie weet.
Sandra schreef:Wanneer ga je weer testen? :)
Sandra schreef:Ik heb wel getest en tranen met tuiten hier, want JAHOOR ik ben ZWANGER!!! Ik ben ZO BLIJ!!!
Bui/QUOTE] oooo wat geweldig Sandra, gefeliciteerd!
Joyce167 schreef:O sandra wat onwijs fijn om een positieve test van jou te zien! Gedeliciteerd!
Sandra schreef:Dankjewel allemaal!!
Jenn2014, jij alweer getest? ;)
Jenn2014 schreef:Heb net weer een test gehaald vandaag en ga morgen testen.
Jenn2014 schreef:Had vanmorgen geen tijd om te reageren helaas.
Maar ik heb getest en helaas negatief 😞 en heb echt het idee dat de uitslag niet klopt. Weet niet hoe het komt maar goed, miss deze week even langs de ha.
Sandra schreef:Ik heb wel getest en tranen met tuiten hier, want JAHOOR ik ben ZWANGER!!! Ik ben ZO BLIJ!!!
Sandra schreef:Dankjewel Joyce! Hoe is het met jou? Je bent al 17 weken zie ik, wat gaat dat snel! Alles goed met de kleine? En met jou natuurlijk ;)
Zarafeena schreef:Zo dat is heel erg vlinder! En wat vervelend voor je zus! K hoop dat je test positief blijft
Joyce167 schreef:Ja gaat goed, erg last van de warmte alleen. De tijd vliegr echt voorbij gewoon!
Vlinder87 schreef:hey meiden.
sorry dat ik niet zo goed reageer hier. drukte allemaal... haha
alle zwangere GEFELICITEERD!!!!!!! Super nieuws!! ben echt blij voor jullie!!
maar ik zit in een situatie... (heb ik weer 😉 )
3 juni was mijn NOD. getest en ja heel licht positief.. stond te stuiteren.
in de loop van de ochtend kreeg ik te horen dat mijn zus een miskraam krijgt. het hartje klopt niet meer. dit kreeg ze te horen met de 10 weken echo..
natuurlijk kreeg ik hele dubbele gevoelens.
maar in de middag kreeg ik een bloeding. woensdag was het heel erg. dus de huisarts gebeld die zei dat het een grote kans is dat het een miskraam is. dag later de verloskundige gebeld. ik moet afwachten tot eind deze week. als de test nog positief is dan ben ik zwanger. maar de kans dat het een miskraam is, is groot.
gisteren voor het laatst getest en nog steeds een positieve test.
voel me soms wel zwanger en soms ook dingen wat lijkt op zwangerschaps-symptomen.
zit zo te wachten op duidelijkheid.
heb ook een boekje gekocht voor mijn vriend: zwangerschapsboek voor mannen. hij moest er hard om lachen...
zo ff mijn verhaal kwijt hahaha
Vlinder87 schreef:Het was een hele rare dag.
Morgen weer testen en hopelijk de verloskundige bellen..... vind het nu heel spannend.
Fingers crossed. ......
Sandra schreef:Vlinder87, wat een dubbele dag moet dat geweest zijn, wat vreselijk voor je zus. Word dan ook weer een beetje bang, hoop dat mijn beebje bij me blijft! Het is nog zo pril...
En wat eng van je bloeding. Heb je nog steeds bloedverlies of is dat inmiddels opgehouden? Ik hoop dat je test positief blijft meid!
Joyce, fijn dat het goed gaat en dat de tijd zo snel gaat! Kan wat mij betreft ook niet snel genoeg gaan ;)
Vlinder87 schreef:Hey meiden.
Hier even een update.
Vrijdag een positieve test. De verloskundige gebeld maar zei dat ik eigenlijk nog een week te vroeg was. Het hormoon kan nog een week in mijn lichaam zitten. We hebben nu maandag een afspraak voor een echo. Om te kijken of het een zwangerschap is of niet. Het hartje kunnen we nog niet horen en dus ook niet of het goed is. Alleen of ik zwanger ben ja of nee.... wou het wat meer los laten. Maar dat lukt niet echt. Zit ontzettend in onzekerheid en spanning.... maar goed afwachten tot morgnmiddag....
Hoe is het met jullie?
Xxx
Joyce167 schreef:Haha had ik ook met de eerste 12 weken maar nu ik echt een buik krijg en bijna op de helft zit mag het wel wat langzamer gaan. Ben er nog niet aan toe dat ons meisje (ja we krijgen een dochter :)!!) op deze wereld komt, bij mij zit ze zo veilig!
kinderwens1 schreef:SANDRA!!! GEFELICITEERD jeetje wat goed zeg!!
Sorry ben lang afwezig geweest!
Wij hebben het deze maand heel anders gedaan. Klussen om de twee dagen.
En ovulatie testen erbij gepakt. Gister was mijn ei denk ik dus hopelijk is het nu
Raak.
Ik ben iig oprecht super blij voor je! Nu ik nog haha. Volgena mij nu wel de langste die bezig is.
flower1990 schreef:Hallo
Ben lang afwezig geweest maar ik ben nog niks verder
Ben bij de dieetiste om aan te komen want ik ben iets te licht altijd al geweest
En kreeg ik van de diietiste fantomalt en daar moest ik van aankomen werd daar heel erg ziek van niet kunnen eten en drinkenn 2 dagen dus ben daar mee gestopt. Daar kreeg ik extreem maagzuur van.
Ben daar al 5 dagen mee gestopt alleen mn maag nog steeds niet helemaal op orde . Dus docter maandag gebelt was de docter er niet
Vanochtend gebelt kan niet eerder dan morgen middag.
Echt als je niet depresief bent word je het wel van al dit gedoe