Bach86 schreef:
Maar freelance fotograaf super gaaf!
Wilde vroeger altijd fotografie gaan doen maar was toen een vrij dure opleiding en ja ik was pas 15 dus maar niet gedaan.
Maar wil steeds een keer een cursus gaan doen.
Het is ook heel erg leuk om te doen. De verschillende mensen en het gevoel als je een opdracht goed hebt afgerond is geweldig. Daar dus een beetje druk mee, veel verschillende opdrachten. Pas een schattig jong stelletje in het bos gefotografeerd. Ik doe ook beeldbewerking. Werk voor een aantal fotografen en particulieren en ben nu aan het werk voor de cover van een DJ. Druk dus 😃
En dan nu ons bedrijfje samen, mogelijk. Ik ben een zeer creatief persoon en heb naast mijn fotografie opleiding ook een illustratie opleiding gedaan, niet afgemaakt weliswaar maar toch.
Dus we gaan ons richten op geboorte kaarten, bedank kaarten etc. in samenwerking met persoonlijke fotografie,, maar ook geboorte kadobollen die ik maak en telefoonhoesjes met mijn vrije werk erop.
Mijn man wil logo's en huisstijlen gaan ontwerpen en de ICT afdeling van het 'bedrijf' doen. Ik heb er zo veel zin in! Maar door de drukte dus ook weinig tijd om dat te bespreken OF om te klussen! wat dan wel weer jammer is.
Maar heb al weer 2 ovulatie testen gedaan en die worden al weer wat donkerder dus mijn ei is in de buurt. Ik had hem uitgerekend op de 10de. Fingers crossed!