myka27Oud lidBerichten: 2.885Lid sinds: 16 januari 2012
Sophie ik hoop dat de pillen hun werk doen en jullie dit stukje kunnen afsluiten en verder kunnen gaan..
Sandra schreef:Wat ontzettend vervelend Sapphire dat je je zo moe voelt! Hoop dat het voorjaarszonnetje je wat energie geeft, dat wil bij mij nog wel eens helpen!Rustig zit er voorlopig niet in. Werk ook dit weekend, gelukkig de zondag niet voor de verandering maar dan heb ik het Kraamfeestje van mijn lieve, kleine, schattige, pasgeboren, een maand oude nichtje.
Maar mentaal moe zijn is ook echt vervelend en word je lichamelijk inderdaad ook moe van! Wel leuk dat je lekker knuffeltjes kunt maken op je werk, toch een leuke bezigheid lijkt mij!
Maar rustig aan het weekend!
Lieve85 schreef:Bij cyclus van 28 dagen is de eisprong rond de 14e dag bedoel je Sapphire ;)
Aske schreef:Goedemorgen meiden,
ik heb niet alles terug kunnen lezen, was ineens zoveel gezellig gekletst.
ik heb hopelijk van de week ergens mn ei sprong.
we hebben vakantie dus kunnen lekker spontaan klussen 😊
hopelijk brengt het iets goed voort.
hoorde zo'n naar verhaal gisteren.
een man van 31 is vorige week vader geworden en is deze week overleden aan kanker. ze hebben de bevalling op gang gebracht zodat hij het nog kon meemaken. wat een ellende voor die vrouw!
Daveigh schreef:Voske haha! Hoe wist jij overigens dat je zwanger was? Voelde je dat? Of dacht je na een tijdje "hmmm nog altijd niet ongi dus laten we maar een testje doen?
Daveigh schreef:
Sapphire spannend! Jij hebt je NOD een paar dagen eerder dan mij en jouw ei verwacht je dinsdag.
Heb deze keer voor het eerst ovutesten in huis gehaald om te kijken of m'n app gelijk heeft.
Volgens m'n app de 11e (dinsdag dus ook) m'n ei maar tot nu toe nog steeds een Omo wit testvenster!
Dus dan denk ik dat ik vlak achter jou kom ;)
Sapphire schreef:Daveigh Ik kreeg bij mijn vorige sensitest bestelling een kalender voor mn ovu testen. Was niks meer dan een papiertje om die dingen op te plakken maar er stond wel wat info op ov er het aflezen van je ovu testen. Er zijn dus 2 manieren waarop je je ovu testen moet aflezen.
Ik krijg altijd positieve testen, alleen de dag voor mijn eisprong is dat streepje het donkerste. Vorige maand had ik zelfs 2 even donkere streepjes, vandaar dat ik maandag OF dinsdag aanhoud.
De tweede maniers is dus dat ze de hele testperiode wit blijven en dan de dag voor je ei ineens donker worden.
Wist ik dus ook helemaal niet. Je leert nogal wat bij over je lichaam je eenmaal aan kinderen begint 😉
Sophie ik hoop dat alles goed gaat bij jou en er al wat meer vooruitgabg in zit inmiddels
Sapphire schreef:Zie je wel je lichaam past zich aan aan jouw schema ;p