Samantha fijn een goede echo!
Anoniem Fijn dat alles goed is met de kleine!
Hier morgen de eerste echo, hoop zo dat het hartje klopt en alles goed is. Ben best zenuwachtig hihi..
suuszzOud lidBerichten: 59Lid sinds: 13 april 2014
VickyS schreef:Hard aan het duimen voor je sunshine!!
Mama, klopt bij mij niet, Rens had dan een meisje moeten zijn.. Dit keer zou het ook een meisje zijn.. We zullen het zien..
SelOg schreef:Is ook niet zo moeilijk om verkeerd te gokken. Het maakt 50% kans 😊
Eerlijk is eerlijk; mijn eerste eis is dat de baby gezond en wel is. Daar asla ik mocht kiezen zou ik een lichte voorkeur hebben voor een jongetje. Die heb ik namelijk nog niet
Kiekeboe schreef:Ja geweldig hé VickyS, het geluid van het hartje. Het maakte mij helemaal emotioneel. 😊
Wat gek dat je niet nuchter hoeft, ik ben bang dat dit toch een foutje is. Al je op suiker moet worden getest kan dat volgens mij toch echt alleen maar nuchter. Voor de zekerheid dan toch maar doen denk ik. Of moet je pas laat, dan is het wel vervelend om vol te houden. Bij mij zat er twee uur tussen de prikjes.
VickyS schreef:nou dan ga ik maar zeker nuchter morgen!
als we terug zijn van vakantie (eind juni) laten we een geslachtsecho maken!! nog iemand? of wachten jullie tot de 20 weken? (degene die willen weten wat het wordt..) ben echt heel nieuwsgierig en benieuwd of mijn voorgevoel klopt (50/50 uiteraard maar bij de eerste wist ik ook zeker dat het een jongen was! nu denk ik een meisje..)
suuszz schreef:Hier meer dames waarbij de zwangerschapstest niet heel knal duidelijk word? Moeders voor moeders constateerde dat vorige week maar maak me nu heel erg zorgen al een week. Wel duidelijk positief hoor maar licht roze streepje.. Heb de verloskundige gebeld en dat sekreet zegt: ja dat kan inderdaad een slecht teken zijn. Maar ook niet.. Ik mocht niet langs komen en ze vroeg niet eens verder. Donderdag daar 10 weken echo en dan stap ik over naar een andere verloskundige. Ze heeft me alleen maar nog verder over de zeik geholpen. Hoop dat iemand van jullie me gerust kan stellen..
suuszz schreef:Beyou Dank voor je reactie. Ik heb zelf ook een test gehaald en die is ook niet donkerder dan de voorgaande testen.. Moet wel zeggen dat mij testen nog nooit echt knal positief zijn geweest. Maar ze blijven beetje zwak. Licht roze.. Jij wel knal testen? Ik wacht maar even af tot donderdag. Ik snap heel goed dat ze je niet zomaar kunnen laten langs komen en dat er ook veel vrouwen met ieder wissewasje bellen. Maar ze was kort en ongeïnteresseerd het klonk ook alsof ze ergens op visite ofz was en snel van me af wilde zijn.. Dat wil ik niet ( mocht het toch nog goed gaan) in dec aan mn kraambed hebben ;).
Francis Ook jij bedankt voor de lieve reactie. Ik dacht ook dat ze in zulke gevallen wel even konden kijken. Heb duidelijk aangeven heel ongerust te zijn.. Heb het met ochtendurine gedaan en meerdere testen nadien. Misschien ook niet zo handig van mij. Maar doe nu dus echt geen oog dicht.. Jij andere ervaring met je test? Is die wel donkerder geworden?
Erica-J schreef:*breek ff in*
Suusz, je bent nu bijna 10 weken? Dat kan juist een reden zijn dat de testen zo licht zijn, na de 6 a 7 weken maak je namelijk zoveel hcg aan dat de testen het niet meer 'aankunnen'. De test streep wordt donkerder naar mate de hcg toeneemt, maar vanaf een bepaald punt, wanneer de hcg over een bepaalde hoeveelheid heen gaat, wordt de streep dan juist weer lichter. Is een bekend fenomeen, Google er maar eens op.
Dit is ook reden om niet te blijven testen, want dan kan dit je inderdaad juist heel onzeker maken.
Ik kan natuurlijk niet zeggen of jij in deze situatie zit, of dat er een andere reden voor is, maar ik hoop voor je dat het het eerste is. Erg jammer wel dat je vk daar geen begrip voor had, zij zouden dit ook moeten weten... Tja, sommige vk's zijn erg stug met het 'noodnummer', die zien een vraag als deze niet als spoed en vinden denk ik dan dat je beter de praktijk kan bellen.
Succes en ik duim voor een mooie echo.
*breek weer uit*
Tam76 schreef:Hallo dames. Ik had hwt al op facebook gezet maar ook even hier laten weten dat de nekplooimeting gisteren niet kukte. De beeb bleef ons maar aankijken ipv dat we zijn zijprofiel konden zien. Wiebelen, springen, het gielp niks. Dinsdag ern nieuwe poging. Wel weer mooie foto's neegekregen!
suuszz schreef:Hebben het hartje gehoord :mrgreen:!!! Super blij en gerustgesteld! We hebben daar melding gemaakt en ze zijn met meerdere excusus aan komen bieden en dat dit nooit zo had mogen gebeuren. En dat als ik ook maar ooit ongerust ben ik gelijk moet bellen en dan langs mag voor een echo. Omdat juist zei er zijn om me gerust te moeten stellen. Denk dat de dame in kwestie (die er niet was) dit ook nog wel te horen gaat krijgen. De vk die ik net had schrok er ook van. Dus al met al een positieve dag en ik kan weer gerust slapen.. En een tip: Ga NOOIT dokteren via Google, zonde tijd. EN je kan dus licht testen EN zwanger zijn!!