beyouOud lidBerichten: 381Lid sinds: 11 maart 2014
goeie bijdrage tam76! eerste deel weg. blijf apart vinden dat ze er wat mee kunnen.
Tam76 schreef:Dat kan ik me voorstelken! Had je van jezelf een platte buik? De mijne heeft al een flinke zwemband dus valt nog niks op. Eerste week waren mbdarmen flink omhoog gekropen en opgezet. Merk ik nu bijna niks meer can. Lijken gezakt en geslonken. Maar mijn moeder zei dit weekend nog dat mijn buik erg veranderd is. zie ik zelf niet zo.
VickyS schreef:en ik heb volgende dinsdag mijn 2e echo al :D
Laura schreef:Hartje zien kloppen!! 😃 wat een bijzonder moment! Volgens de meting nu ben ik inderdaad 7w5d, maar dat is nog niet helemaal betrouwbaar natuurlijk.
Wiieehhh! Hihi.
VickyS schreef:wat ben je trouwens mooi :-D
Tam76 schreef:Mooie buikfoto's! Daveigh, wauw, wat e3n mooie benen! Ik wil graag ruilen!
Lin, er zit van mij geen buikfoto bij hoor... :)
VickyS schreef:wat ben je trouwens mooi :-D
Mama-1983 schreef:Wow 160 euro!! Dat is wel prijzig zeg.
Heb het vorige keer ook niet gedaan!
Laura schreef:Selog en mama, veel plezier vandaag!!
Ik zit over 1,5 uur bij de gynaecoloog, ben benieuwd wat hij te zeggen heeft over m'n schildklier!
-sunshine- schreef:Fijne moederdag voor de dames die al verwend zijn vandaag, hopelijk wordt ik volgend jaar ook verwend door papa met de kleine man of meid ;-).
Jetlag en zwangerschap, ik kan het niemand aanraden. Ik voel me toch een partij beroerd! Voor het eerst in de zwangerschap kotsmisselijk en alsof er een grote dot watten in mijn hoofd zit... Pfff.