ik wil hier even op reageren,
ik heb in april 2012 een spiraal laten plaatsen en toen ook gestopt met de pil, in het begin heb ik echt heftige aanvallen gehad van puistjes.
augustus vorig jaar mijn spiraal laten verwijderen en ook toen werd het niet minder, het is nu wel alleen rond de periode dat ik mijn menstratie krijg. en soms gaat het een maand best goed.
maar ik ben er van overtuigd (in mijn geval) dat het komt omdat ik de pil niet meer slik en mijn hormonen niet onderdrukt worden!
ik hoop voor jou dat het tijdelijk, en tijdens het ontpillen is!
ik hoop nu toch echt snel zwanger te zijn zodat ik straks weer aan de pil kan want er zijn periodes dat ik er helemaal gek van wordt!
en waarschijnlijk klinkt het nu erger dan dat het er uitziet 😉
sharon24 schreef:@Mickey2014, balen meis van je negatieve test. Hopen dat je snel een positieve test hebt of anders snel ongi wordt!
@mam2kids, ik heb ook net ovu testen gehaald. Met die gekke lange cycli van ons haha! Ben benieuwd. Ik zit wel op dag 32 maar ga het gewoon proberen, anders 10 euro weggegooid, nou jammer dan daar kom ik ook wel overheen. Waar heb jij ze besteld?
Nog een vraagje dames; zijn jullie bekend met het fenomeen puistjes (:wink:) na stoppen met anticonceptie of sowieso in de menstruatiecyclus? Ik heb het sinds een paar weken een beetje, maar vanmorgen keek ik in de spiegel; ik lijk wel een puber!! Heel mijn voorhoofd, langs haarggrens, vol! Dit ken ik echt niet, zelfs toen in nog een puber was voor en tijdens pilgebruik heb ik dit nooit gehad. Schaam me dood. zal dit een goed teken zijn dat alles weer werkt? Of juist dat alles in de war is?