PinkymeidOud lidBerichten: 6.169Lid sinds: 21 februari 2010
@micky heb het nu pas gelezen dat je ongi geworden bent wat jammer nu 😞 had zo gehoopt. En ooh oke och ja het komt wel van wanneer ze er klaar voor zijn
Mickey2014 schreef:Ja klopt. Gister ongi geworden helaas. Op naar volgende ronde. Vanavond m'n laatste peuk gerookt. En ik ga meer water drinken en gezonder eten. Alles om vruchtbaarheid te verhogen 😉 nog twee rondes en dan naar de huisarts.
Lisa__86 schreef:@mamaatje: en voorzichtig bedankje, ik hoop et echt
En eehm op dag 22..?
Ik heb echt geen idee meer, aangezien ik positief test, terwijl men eisprong volgens de berekening vorige week donderdag was.. dus dat zou erg snel zijn... maar nou zeiden andere meiden dat men eisprong misschien wel weer is geweest, dus dat moet ik nog ff uitzoeken.. 😊
@zarafeena thnxxx! :D
mam2kids schreef:Ik heb gisteren veel (doorzichtige) draderige afscheiding gehad (sorry voor de details) maar de ovutesten blijven hetzelfde van kleur... Als ik het rijtje naast elkaar leg zijn ze allemaal hetzelfde...
Naja misschien werken die dingen bij mij niet.. Ofwel en betekend die afscheiding geen eisprong en moet mijn eisprong gewoon nog komen. Deze ronde ovutesten maar daarna niet meer...
Hoe is het met de rest? Allemaal op het wachtbankje?
Werkse!!
Pinkymeid schreef:Hier ga ik mijn cyclus van 29 dagen aanhouden aangezien ik op dag 16 men eisprong had dus over 9 dagen mag ik gaan testen en niet over 5 dagen zoals men ticker zegt :)
Mickey2014 schreef:Ja idd. Nog ff doortesten. Desnoods twee keer op een dag. Ik gebruik sinds deze ronde geen testen meer. Ik weet dat ik (waarschijnlijk) gewoon een ovulatie krijg. Ik word alleen maar onrustig en sjaggie van dat getest! Dus gewoon genoeg klussen 😊 gister alweer begonnen. Op cd 6 LOL! :D
Lisa__86 schreef:pinky: das idd vervelend dat je niet gewoon van je cyclus uit kan gaan, mijne was ook nog niet regelmatig...
Dan moet je idd nog ff wachten met testen.. ik leef met je mee!
En nou zou ik morgen een test doen, maar kon het niet laten, want was bang dat het tussen men oren zou zitten omdat ie het dus nu al aangeeft...
Nu een andere test gepakt..
En die geeft ook zwanger aan, nu maar hopen dat het goed blijft gaan...
Nou ga ik eerst niet weet testen haha xD
Pinkymeid schreef:@mam2kids als je doorzichtig draderig slijm hebt dan ben je vruchtbaar ik heb altijd 3 dagen voor en 2 dagen na eisprong rekbaar slijm dus mss is je ei wel in aan tocht :)