PinkymeidOud lidBerichten: 6.169Lid sinds: 21 februari 2010
@sharon ik heb zo met je te doen meid ik hoop dat je heel snel duidelijkheid krijgt.
Mamaatje schreef:Pff dames ik moet egt mijn ei kwijt..
Zoveel mensen om me heen raken zwanger behalve ik..
Of zijn pas gestopt en gelijk of snel zwanger tis allemaal zo gemeen he 😞
Wat een oneerlijk leven maargoed sorry voor me berichtje maar ik moest het gewoon even kwijt
sharon24 schreef:@vruchtbaar slijm, is zo lastig vind ik. Ik had vorige maand slijm op dag 14 en werd op dag 60 ongi, leek me ook niet echt goed dus. Nu weer niks, begin het echt zat te worden. Puisten op m'n gezicht zijn over, nu komen er hele dikke op m'n rug, bah! Laat me maar gewoon ongi worden, dan heb ik in ieder geval iets..
Taart schreef:@pinky. Ja morgen jarig.
Ben 14 aug voor het het laatst ongesteld geweest das 3 weken geleden. Is wel heel snel voor je iets kan merken toch?
Lisa__86 schreef:@ Taart gefelicteerd met je verjaardag 😃
En ik was 11 aug ook voor het laatst ongi, maar heb nu inmiddels afgelopen woensdag donderdag, en vandaag weer getest, omdat ik ook nog voor men nod zit... Maar heb elke x positief getest, heb ook een indicator gehaald..
En die gaf zwanger 2-3 aan 😊
Dus het is snel, maar wel mogelijk..
@ Pink: ik had ook niet steeds afscheiding, afgelopen 2 dagen werd dat ook wat minder..
Hoop het echt voor je !
@mam2kids: Hoop ook voor jou dat je snel duidelijkheid hebt!
@misslo: Jaa, hier een zwangere nog, nog maar heeeeeel pril, en nog voor men nod, maar hoop dat het goed blijft gaan 😊
Al 11 weken echt top! Gefeliciteerd 😃
En voor de dames die nog niet zwanger zijn, ik snap die frustratie an...
En voel me bijna wat schuldig om hier dan te reageren, maar wil er ook gewoon voor jullie zijn, en met jullie mee leven!!
Ik ga hard duimen voor positieve testen!!
Jenn2014 schreef:Heey dames, zit vandaag op cyclus dag 130. ik ben zojuist bij de HA geweest. Ze heeft weer gevoeld en mijn baarmoedermond voelde goed zei ze. Wel moet ik maandag bloedprikken om te kijken of er iets mis in met de eierstokken ofzo en ook heb ik provera voorgeschreven gekregen, die ik mag gebruiken als ik een week voor de trouwen nog niet ongesteld ben geworden. Deze gaat dan een menstruatie opwekken en daarna zou ik zwanger moeten kunnen worden. Ik hoop dus zo dat het nu eindelijk snel gaat lukken. Hier nog meer dames die ervaring hebben met provera? Liefs
Lisa__86 schreef:Nee weet ik, maja toch....ik kijk er zo naar uit, de eerste afspraak bij de vk... Maar ja eerst zwanger worden......
Gun et jullie allemaal ook zo erg 😊
En genieten doe ik zeker 😃
Was nog bij de dokter geweest i.v.m men B12 tekort, en moest van haar de verloskundige bellen, wat haar het beste leek, en dat heb ik gedaan, en meteen en afspraak met der gemaakt, 14 okt men eerste echo! Als alles goed blijft gaan uiteraard...
Daar heb ik zo zin in, kijk er echt naar uit, dat ik weer voor de eerste keer naar de
En wat men B12 betreft, moet eerst na de dokter weer op bloed te prikken, ook op anders zwanger dingen laten prikken, en dan kunnen ze zien hoe hoog of laag men waarden zijn en dan kunnen ze het daar op aan passen 😊
Dus daar maandag maar even achter aan!
mam2kids schreef:Hoe kun je ook alweer foto s plaatsen? Nog geen verandering bij mijn ovutesten.....
Pinkymeid schreef:@mam2kids ik hoop zo dat je snel je eisprong mag vinden want dit is maar niks pfff. Hier veel stemmingswisselingen kan ineens erg opvliegerig zijn en soms heb ik zin om te huilen echt gek ik had dit met men dochtertje ook maar denk niet dat het al iets te maken heeft met een zwangerschap het zullen wel de hormonen zijn nog een dikke week en dan weten we het.dag 17 alweer en nog geen eisprong gevonden...
Pinkymeid schreef:@mam2kids pfff wat erg zooo vervelend voor je
mam2kids schreef:Misschien heb ik een late eisprong en is mijn cyclus daarom ook 37 dagen...
Hoe is het met jou?
Mickey2014 schreef:De LF is meestal niet langer dan 14 dagen. Dus als je cyclus 37 dagen is, dan zou je O rond dag 23 zitten. Later kan ook nog. Maar het kan dus heel goed kloppen dat je um nog niet gevonden hebt.
Mamaatje schreef:Hoi dames ik denk dat ik afstand ga nemen van het hele gebeuren want ik raak er echt gestoord van.
Iedereen om me heen zwanger of peeps in de 1e ronde al zwanger enz jullie kennen dT wel.
Zit steeds bij mezelf te denken dat ik miss wel helemaal geen kinderen kan krijgen.
Heel frustrerend dit allemaal. Als ik van te voren wist dat het zo moeilijk was kids te krijgen was ik nooit aan die pil gegaan.
Sorry voor al het geklaag maar tis nou eenmaal wT ik voel en denk heel oneerlijk allemaal
Nogmaals excuses en jullie allemaal heel veel succes!
Mickey2014 schreef:Of je hebt zoals ik nu heel draderig slijm en zachte baarmoedermond op dag 9! Maar geen positieve ovutest. Verre van! Dus.... Dat slijm vertrouw ik ook niet altijd!
Pinkymeid schreef:@mam2kids dat kan ook maar is echt niks zo een lange cyclus. Met mij alles goed 😊 heb een zeurend gevoel in men buik maar dat is het dan ook over een weekje ga ik testen als ik Niet ongi word natuurlijk.is echt niet leuk een lange cyclus...😔 maar ja als ik weet dat ik wel een ei heb...maar daar ben ik ooknog niet zeker van... Als ik deze ronde geen ei vind en wel ongi wordt en dus niet zwanger ben dan ga ik denk langs gyn, gezien mijn verleden bij eerste zwangerschap, toen had ik geen ei, dan kun je klussen tot dat je een ons weegt maar zwanger worden gaat niet lukken.
M1984 schreef:Ik kan niet alles terug lezen, maar heb het een en ander terug gelezen. Jullie zo een beetje leren kennen, maar...vertel eens, vriend/man, leeftijd, al lang bezig met zwanger worden?
Ik zal mezelf even voorstellen. Ik word in okt 30, mijn vriend is 32. We wonen samen met twee katten. We willen graag een kindje en zijn daarom in juni uiteindelijk gestopt met de pil. Mijn menstruatie kwam direct al wel redelijk normaal. Wel veel meer last van kwaaltjes. De eerste keer ongesteld was dus direct na de pil. Daarna beetje rustig aan gedaan in afwachting van mijn eerste echte eigen ongesteldheid. (Dat telt niet mee als ronde 1 denk ik?) daarna dus in juli ronde gehad en nu de tweede. Ik zit nu te wachten....zou rond 8/9 sept Ongesteld worden....maar hoop zo dat ik dat niet word. De andere twee keren meer last van krampen enz gehad...nu niet, maar goed. Zegt niks. We wachten af....erg moeilijk en super spannend!!!!
Nja..dat is een beetje mijn verhaal.... Misschien zo minder een 'onbekende' voor jullie.
Ik volg de verhalen, succes allemaal!
M1984 schreef:Ik kan niet alles terug lezen, maar heb het een en ander terug gelezen. Jullie zo een beetje leren kennen, maar...vertel eens, vriend/man, leeftijd, al lang bezig met zwanger worden?
Ik zal mezelf even voorstellen. Ik word in okt 30, mijn vriend is 32. We wonen samen met twee katten. We willen graag een kindje en zijn daarom in juni uiteindelijk gestopt met de pil. Mijn menstruatie kwam direct al wel redelijk normaal. Wel veel meer last van kwaaltjes. De eerste keer ongesteld was dus direct na de pil. Daarna beetje rustig aan gedaan in afwachting van mijn eerste echte eigen ongesteldheid. (Dat telt niet mee als ronde 1 denk ik?) daarna dus in juli ronde gehad en nu de tweede. Ik zit nu te wachten....zou rond 8/9 sept Ongesteld worden....maar hoop zo dat ik dat niet word. De andere twee keren meer last van krampen enz gehad...nu niet, maar goed. Zegt niks. We wachten af....erg moeilijk en super spannend!!!!
Nja..dat is een beetje mijn verhaal.... Misschien zo minder een 'onbekende' voor jullie.
sharon24 schreef:Hey dames, ik ga morgen alles lezen maar ik wilde even laten weten dat ik ongesteld ben geworden! En niet zo'n beetje ook :-(. Ik schuif weer een ronde door, toch wel opgelucht dat ik niet zo'n lange cyclus had. X
Mickey2014 schreef:Of ga temperaturen! Werkt nog beter en is goedkoper!
Pinkymeid schreef:Zo ik heb mijn ticker even op 29 dagen gezet veel makkelijker voor mij om te testen hihi
Pinkymeid schreef:@mam2kids hihi ik ook maar ga er vanuit dat het toch niet raak zal zijn.
@sharon dank je wel meid 😊 ga maar nergens van uit des te minder is de teleurstelling
Taart schreef:Groetjes uit het zonnige Frankrijk. Ben heerlijk aan het genieten van mijn vakantie!!
Nog niet ongesteld. 3,5 week verder na mijn vorige menstruatie. Wel al bijna een week kramp en gevoelige/pijnlijke borsten/tepels.
Heb voor de zekerheid een testje ingepakt. Ik weet allren nog niet wanneer ik ga testen.
Pinkymeid schreef:@mam2kds ja daar heb je echt gelijk in dat is ook zo. Och ja er mee bezig zijn of niet we raken toch zwanger hihi
Pinkymeid schreef:@mam2kids ooh meid pfff wat vervelend zeg dat is echt niet leuk meer voor je 😞 ik hoop dat je hem alsnog snel mag vinden
Pinkymeid schreef:Hoi meiden ik kon het niet laten en heb een test gedaan en er kwam een super licht streepje op helaas krijg ik hem nog niet op foto maar hij staat er echt 😊 oooh zoooo spannend :)