@Pink Jaaahhh ik zie em !!!! 😃 Wieehooee, spannneennddd !
*leest hier stiekem ook nog mee , en duimt voor jullie*
Lisa__86Oud lidBerichten: 190Lid sinds: 11 augustus 2014
Mamaatje schreef:@ iedereen met mij gaat het wel weer. Borsten doen erg pijn, moe, vlagen van misselijkheid, last van me rug,
Krampjes in me buik en steekjes.. Me ovulatietesten waren een week knalpositief.
Ik ga nog niet testen durf het niet. Ik wil van niks uitgaan.
Mamaatje schreef:Ook ik ben stiekem bang dat ik geen kinderen kan krijgen. Jammer genoeg wilt mijn huisarts mij geen doorverwijzing geven naar de gynacoloog. Hij zegt dat ik minimaal 1.5-2 jr moet wachten omdat ik zo lang de pil geslikt heb bijna 9 jaar. Maar ergens ben ik bang dat ik geen kinderen kan krijgen aangezien ik sinds januari gestopt ben:(ja klopt dat is standaard, ik kreeg toen al wel eerder een doorverwijzing omdat mijn cyclussen meer dan 100 dagen duurde.... Op welke dag zit jij nu?
Pinkymeid schreef:@mam2kids ja ga donderdag weer testen zoooo spannend hihiik hoop het, zit inmiddels alweer op dag 21, maar geen eisprong te bekennen....
En ooh spannend voor je het lijkt wel of je je eisprong moet krijgen :)
Taart schreef:Pinky gefeliciteerd !!! Super leuk.
Vanmiddag wen testje gedaan maar helaas negatief. Maar ook nog niet ongesteld. Dus ik hou nog moed.
sharon24 schreef:@mam2kids, wat duurt dat lang he als je op iets wacht, in jouw geval je ei! pff.. Hoe doe jij het, klus je wel regelmatig voor de zekerheid en extra als je je ei hebt gevonden? Ik ga deze maand beginnen met ovu testen, ben benieuwd. Hoop op een cyclus korter dan 35 dagen deze keer maar weet wel dat het net zo goed weer 60 dagen kan duren..
sharon24 schreef:@mam2kids, wat duurt dat lang he als je op iets wacht, in jouw geval je ei! pff.. Hoe doe jij het, klus je wel regelmatig voor de zekerheid en extra als je je ei hebt gevonden? Ik ga deze maand beginnen met ovu testen, ben benieuwd. Hoop op een cyclus korter dan 35 dagen deze keer maar weet wel dat het net zo goed weer 60 dagen kan duren..hopelijk niet zo'n lange ronde deze keer...
Taart schreef:Helaas te vroeg gejuigd. Net ongesteld geworden 😔
Pinkymeid schreef:@mam2kids pff meid zo vervelelend voor je maar idd gewoon blijven doorklussen mss dat je als nog een eisprong gehad zonder dat die ovutest positief was
@taart super spannend meid welke dag zit je nu ? Ik blijf voor je duimen
Pinkymeid schreef:Wat denken jullie ?
Taart schreef:Dankjewel meiden. Ik voel me al ietsjes beter.
Hele stomme vraag misschien maar zou het een innesteling kunnen zijn ipv menstruatie. Het zet niet door. Al heel de dag bruinig bloed zeg maar.
Ik wacht wel een paar dagen af.
M1984 schreef:@ taart, wat jammer meid!
@Pinky, jij bent hartstikke zwanger joh. Zonde van die dure testen, zwanger = zwanger!! Super, genieten!!!
@mama2kids, ik zou gewoon solliciteren. Je hoeft echt niks te zeggen. Je weet niet of het raak is... Mocht je het weten kun je altijd kijken hoe het voelt tijdens het gesprek. In een 2e gesprek zou ik dit dan pas zeggen. . Maar goed, voel goed en beslis dan! En natuurlijk hoop ik dat je positief test!!!
Groetjes schreef:Mooie test ! Gefeliciteerd!
Dit is mijn ovutest van gister.. Zo zagen ze bij het eerder testen ook uit...
http://nl.tinypic.com/r/2j2uuz8/8
Pinkymeid schreef:Moest van manlief een digitale doen hihi ik zo oke en dit is het resultaat
mam2kids schreef:Super goed!!!! Gefeliciteerd!!!