TaartOud lidBerichten: 444Lid sinds: 27 mei 2014
Goedemorgen dames. Ongesteldheid is over. Ik kan weer klussen. Ga het nu maar elke dag of om de dag doen. Misschien lukt het dan is een keer.
Taart schreef:Goedemorgen dames. Ongesteldheid is over. Ik kan weer klussen. Ga het nu maar elke dag of om de dag doen. Misschien lukt het dan is een keer.
Pinkymeid schreef:@mam2kids ooh meid wat een onzekerheid ik had ook een week lang na ei vruchtbaarslijm dat ik dacht dat men ei nog niet geweest was en ik bleek zwanger 😊 ik duim hard voor je
Wendy14 schreef:Nog geen groen gezien hier 😞
Maar het komt met vlagen heb ik wel door 😊
Hier gaat het wel goed.
Rommelende darmen zere rug en niet echt veel zin in iets doen!
Maar ach, volgende week woensdag ga ik testen !
mam2kids schreef:Nou ben benieuwd.... Wie heeft ervaring met vroeg testen met de kruidvattest 2 voor 5€ ??
Zit te denken om morgen een testje te doen
Mickey2014 schreef:Ja dat doe ik ook, maar stel dat je op de 29e dag je volgende ongi krijgt. Is je cyclus dan eigenlijk 28 dagen omdat dag 29 eigenlijk weer de eerste dag is?
Pinkymeid schreef:Dat tel ik dan ook als 29 dagen mss doe ik het wel verkeerd haha
Mickey2014 schreef:Ik zou zondag ook kunnen testen. Dan ben ik twee dagen overtijd. En heb nog geen cyclus gehad die langer dan 29 dagen was. Maar ik weet niet of ik dan al durf.
Pinkymeid schreef:Dames ik duim zooo voor jullie dat jullie beiden zwanger mogen zijn
Mickey2014 schreef:Ik durf niet te testen. Ga ik voorlopig ook maar niet doen denk ik. En als ik ongi wordt hoeft t natuurlijk niet meer. Maar dan ben ik maar 1 keer teleurgesteld en anders minstens 2 keer. (Ligt eraan hoeveel testen ik doe haha!)
Mickey2014 schreef:Ow nou gelukkig denken jullie wel dat t raak is. Ik denk het bij mezelf absoluut niet.
Mickey2014 schreef:Ok had weer iets wat ik normaliter alleen bij zwangerschap heb: slapeloosheid! Gelukkig nog wel geslapen vannacht maar niet veel. Jongste ook veel wakker geweest.herkenbaar....