Mickey2014Oud lidBerichten: 2.268Lid sinds: 25 augustus 2014
Ook last van slapeloosheid dan?
Mickey2014 schreef:Ook last van slapeloosheid dan?
Mickey2014 schreef:Ik vind t lastig qua testen. Sta nu soms op het punt om naar boven te rennen en te testen. Maar dan meteen zegt een stemmetje "het kan heel goed negatief zijn" en dan is m'n humeur naar de klote! Plus dat het ook gewoon nog te vroeg kan zijn. Dus ik ga toch wachten en liefst tot na het weekend. Smorgens zijn de jongens dan naar school en psz en mocht het negatief zijn, dan kan ik in m'n eentje sjaggie zijn! :)
Mickey2014 schreef:Nou weer iets hoor; kon net amper poepen! :shock: normaal nooit echt veel moeite mee. Maargoed zal m'n lichaam wel weer zijn die met me aan t sollen is!
Mickey2014 schreef:Mijn cyclussen zitten tussen de 26 en 29 dagen. Redelijk regelmatig dus.
sharon24 schreef:Wanneer gaan jullie testen? Ben zo nieuwsgierig!
Wendy14 schreef:Oh, Pinky! Ik hoop echt dat die misselijkheid snel overgaat.
Misselijk zijn of overgeven vind ik sowieso al super vies en verschrikkelijk.
En volgende week al je eerst echo! Spannend zeg .....
Ik weet zelf niet wanneer ik weer ga testen 😞
Morgen lijkt me dan te vroeg of zodiak morgen weer een restje kunnen wagen?
Of toch wachten tot zaterdag of zondag?
En Micky ik heb al een week elke dag een kramp, maar niet zoals een ongi kramp.
Mijn borsten doen niet echt pijn, maar zijn iets groter.
Verder was ik echt moe, toen ik vandaag thuis kwam, gisteren ook al om 21:30 op bed...
Wendy14 schreef:Morgen! Mam2kids
Mickey2014 schreef:Net weer enorm moeilijk poepen en wittig slijm! 😊 m'n hoop stijgt weer! Spannend hè mam2kids!ja echt wel!!!! Ga je morge mee testen??? 😘
Mickey2014 schreef:Nee dit weekend nog niet. Wil m'n weekend niet verknallen!
Mickey2014 schreef:Blegh ik krijg puisten!
Mickey2014 schreef:Ikke niet, want ik krijg ze nooit met ongi!
Mickey2014 schreef:Neeeee! Wat k zeg! Heb je wel symptomen waarvan je denkt het is raak? Enne geen bloed is moed hè! Sommigen testen pas een week na nod pas positief! (Of nog later)
Wendy14 schreef:Mam2kids ik had gisteren ook al een test gedaan ook nega!
Maar wat Mickey zegt: het kan nov steeds!
Hier wel wat puistjes, maar voor ongi veel meer...
Mickey2014 schreef:Mwah das niet stom opzich hoor. Die testen zijn tegenwoordig zo goed dat je ze ook smiddags moet kunnen doen.
mam2kids schreef:Ik had een kruidvat testwelke testen hebben jullie?
mam2kids schreef:welke testen hebben jullie?
Taart schreef:Ook fijn. Krijg nu net van ren vriendin te horen dat ze misschien zwanger is.dat is zo oneerlijk 😔
Ze heeft onveilige sex gehad met haar vriend en is nog niet ongesteld.
Das zo hatelijk mensen die er niet mee bezig zijn worden na 1 of 2 keer onveilige sex zwanger en ik na 4 rondes nog niet.
mickey2014 schreef:heb net flink gejankt in de armen van ml. Het is zo gemeen wat er steeds met m'n lichaam gebeurt. Kan niet anders dan weer schijnzwanger geweest zijn. Gelukkig wel weer kort. Ondanks dat ik er deze ronde veel relaxter instond en meer heb losgelaten! Ik kan dus gewoon nergens meer van uitgaan als ik symptomen heb.😘
Ik heb dit nooit gehad bij m'n twee jongens.
Ik ga maandag ha bellen.
mam2kids schreef:Helaas negatief.....
Dat ik nu dan maar snel ongi wordt...!!!
Ik ga nu niet meer testen, als ik volgend weekend nog niet ongi ben dan ga ik pas weer een test doen....