Spannend hè mam2kids 😊
Ik test pas dinsdag weer, als dat nog kan!
Wat voor test heb jij gebruikt?
Wendy14Oud lidBerichten: 217Lid sinds: 27 juni 2014
Wendy14 schreef:Spannend hè mam2kids 😊
Ik test pas dinsdag weer, als dat nog kan!
Wat voor test heb jij gebruikt?
Wendy14 schreef:Haha Sharon 😉
Hier nog steeds geen ongi!
Morgen kV test doen....
Wendy14 schreef:Haha Sharon 😉
Hier nog steeds geen ongi!
Morgen kV test doen....
Mickey2014 schreef:Mam2kids, een vriendin van mij testte pas 4 dagen na nod positief.
Mickey2014 schreef:Je kan er niks van zeggen hè. Ik ben en was ook doodmoe en veel andere sh*t ook erbij. Toch niet zwanger. Maar hopelijk bij jou wel! Ik weet wel dat ik nu geen enkel symptoom meer voor een zwangerschap ga aanzien!
Taart schreef:Wil jullie niet ontmoedigen maar vermoeidheid kan ook komen door het weer. Het word weer sneller donker enzo.
Wendy14 schreef:Mam2kids ik zit nu op dag 36 ....
Ik test morgenochtend met kV, ze zeggen dat die sterker zijn en eerder een lijntje laten zien dan action 😊
Heb je al een ongi gevoel dan mam2kids?
Ik heel soms een steekje, maar niet echt pijnlijk.
En hoe gaat het met jou Mickey?
sharon24 schreef:Hier is het streepje bijna van de ovu test verdwenen. Begin toch ernstig te vermoeden dat eisprong al geweest is zonder vet positieve test. Mam2kids, jij had ook geen overduidelijke streep toch?
Wendy14 schreef:Oja, en ik deed net even mijn nachtkleding en badjas aan, en ik deed mijn bh uit, wowwww...
Twee ballonnen, auw.... Pijnlijk :(
Mickey2014 schreef:Geen nieuws nog hier?
Wendy14 schreef:Ik doe morgen zeker een test :)
Mickey2014 schreef:Spannend ladies! Succes morgen! Ik ga duimen! Ik ga over 1,5 uur naar de HA met m'n hubbie.
Pinkymeid schreef:Hoi dames ga hard voor jullie duimen 😊 hier echo gehad en een innie minnie vruchtje gezien met al een kloppend hartje zoooo blij :)
sharon24 schreef:Spannend M1984, wanneer ga je testen? Merk hier dat ik er deze maand minder mee bezig was maar nu mijn eisprong waarschijnlijk is geweest begint de spanning toch weer vreselijk op te lopen! Vooral omdat ik niet 100% zeker weet of m'n eisprong is geweest. Ik heb wel mezelf voorgenomen dat ik niet eerder dan mijn vermoedelijke NOD ga testen!
M1984 schreef:Tjonge dat lijkt mij. Verhaal wel! Hier Precies hetzelfde Sharon!! Met de ovulatietesten geen duidelijkheid gekregen over eisprong. Wel heel goed geklust in de vermoedelijk vruchtbare week. Ook gelijk nieuwe gevoelige van sensitest gekocht omdat ik dacht dat het dan toch niet gelukt was. Maar toch begint de spanning te stijgen en denk ik ondertussen dat ik misschien toch eisprong heb gezien door lichte streepjes en misschien dan ook wel zwanger ben. Ik ga in ieder geval niet eerder testen dan maandag 6okt (NOD).ook voor mij herkenbaar... Ik denk toch dat ik zwanger ben.... Maar de testen zeggen van niet.... Even afwachten, is wel moeilijk.....
Spannend he!!
Mickey2014 schreef:Lekker die vent van jou mam2kids! Te vroeg met testen! 7 dagen overtijd!
Mickey2014 schreef:Hier ziek. Gelukkig nu en niet rond eisprong want dan kan ik er zekerweten vanuit gaan dat t niet lukt!
mam2kids schreef:Spannend meiden!!! Ben benieuwd!!!
Ik ga voor jullie duimen!!
Hier alweer dag 45.... Ik weet het niet meer... Ga ik nu ongi worden of ben ik zwanger.......😕
Mickey2014 schreef:Via tinypics! Of tinypic. Oewwwww echt??? Hoe gaaf!!!!