M1984Oud lidBerichten: 40Lid sinds: 5 september 2014
Waaauuuwww:smile: gefeliciteerd! Super leuk voor je!!! Hier ook jaloers, maar gun t je van harte!!
Mickey2014 schreef:Blijft klote hè die naderende nod!
Taart schreef:Pffff mijn kin zit vol met pukkels. Ben bang dat ik gewoon ongesteld ga worden.
Pinkymeid schreef:@mam2kids wwhhaaa meid jaaaa je bent zwanger gefeliciteerd meid 😊
@alle andere meiden ik duim heel hard voor jullie dat jullie een dikke positieve test in handen mag hebben :)
sharon24 schreef:En al getest M1984?
Pinkymeid schreef:@mam2kids de test is toch donkerder als gisteren echt super duidelijk 😊 nogmaals gefeliciteerd
sharon24 schreef:Gefeliciteerd mam2kids! Hoop dat ik me ook snel bij mag voegen in het juni topic!
Groetjes schreef:Wij zijn 10 maanden bezig sinds jan 14 gestopt met pil
M1984 schreef:Hier getest, maar helaas negatieve test :(. Had zo gehoopt op een positieve! Maar...Toch wel drie dagen over tijd, dus ga nog hopen dat het alsnog goed komt. Zolang ik niet ongesteld word is er wat mij betreft nog hoop.... Mam2kids, bij jou was het toch ook pas later zichtbaar?
Taart schreef:Met verdomme echt ongesteld geworden.
Alweer een maand niet. op naar de volgende ronde. Ben er echt zo klaar mee. Iedere keer weer die teleurstelling.
Taart schreef:Dames sorry. Ik heb er ff over na gedacht en ik neem even afstand van het forum.
Ik kan er op dit moment even niet tegen dat iedereen om mij heen zwanger word.
Elke maand weer die teleurstelling word ik gek van.
Ik wens jullie allemaal succes met zwanger worden en ik hoop dat het snel gebeurd bij iedereen.
En voor iedereen die zwanger is gefeliciteerd.
Taart schreef:Dankjewel lieve meiden.
Als het allemaal wat rustiger is in mijn hoofd kom ik zeker terug
Mickey2014 schreef:Hoe is ie bij jou M1984?