Mickey2014Oud lidBerichten: 2.268Lid sinds: 25 augustus 2014
Je kunt ook temperaturen en/of ovulatietesten gebruiken om te weten of je een eisprong hebt.
Mickey2014 schreef:Groetjes wanneer is jouw nod?
sharon24 schreef:Jammer Mickey!
Spannend Groetjes, ben benieuwd! Fingers crossed.
Groetjes schreef:@ mam2kids dankjewel voor het duimen al denk ik dat ik gewoon ga worden teminste dat hou ik in me hoofd. Denk om die teleurstelling weer te besparen.
Wat vervelend! Ik kan best begrijpen dat je leeg voelt! En het zal echt een harde klap zijn! Ik hoop echt dat je snel weer zwanger mag zijn.. Sterkte en een knuffel
Mickey2014 schreef:Ja klopt mam2kids :(
Mickey2014 schreef:Dank je mam2kids. Ja het was echt heel naar toen ik ontdekte dat ik ongi werd. Was echt overtuigd dat t raak was. Zeurende groeipijnen ik buik, steken lies, witte afscheiding en slijm, steken in m'n borsten, kokneigingen, koffie stond me tegen, jeukende borsten en tepels en ik kan wel doorgaan. Wat leer ik hiervan? Dat als ik veel symptomen heb, dat ik dan waarschijnlijk dus niet zwanger ben. Maarja dat had ik me nu eerst ook voorgenomen en toch gebeurt het me weer! Kzooi!
Maargoed heb echo van m'n baarmoeder gehad en die zag er verder goed uit. Ik zou m'n dagen voor en na nod zo graag wat relaxter doorkomen maar ik weet niet hoe! Het is steeds zo'n giga klap die ongi! Ga deze ronde maar proberen m'n cyclus niet bij te houden. Maarja ongi komt ook dan wel weer als een klap.
Groetjes schreef:Ahhw mam2kids! Wat vervelend... Ik heb er geen verstand van maar dat duurt toch nog ff. Ik kan me voorstellen dat het echt heel naar is sterkte! Knuf
Groetjes schreef:Net getest maar negatief zoals ik wel verwachtte. Zal wel weer een lange cyclus worden