TaartOud lidBerichten: 444Lid sinds: 27 mei 2014
Ik heb geen idee wanneer me ei is. Me vriend en ik klussen gewoon.
Mickey2014 schreef:Nee dat hoop ik ook niet voor je!spannend, is je nod bijna?
Ow mennn ik ben me daar moeeeee!!! Niet normaal meer. Echt heel erg. Kan m'n ogen amper open houden 😴
Mickey2014 schreef:Ik merk een eisprong altijd wel door steekjes idd. En rekbaar doorzichtig slijm.
Nod is vandaag of morgen.
Mickey2014 schreef:Ik merk een eisprong altijd wel door steekjes idd. En rekbaar doorzichtig slijm.
Nod is vandaag of morgen.
Mickey2014 schreef:Helaas net ongi gewordenah neeeee dat meen je niet, echt kl*te 😢
Mickey2014 schreef:Ach ja kan er m.i. net zo goed mee kappen...
sharon24 schreef:Spannend groetjes! Wie niet waagt.. Ben benieuwd. Dus ook weer op het wachtbankje mam2kids? Duurt zo lang he.. Hier vanmorgen heel erg ongi buikpijn, ben 2x naar het toilet geweest om te checken maar geen bloed. Zou het misschien innesteling kunnen zijn?
Mickey2014 schreef:Ow whaha sorry ik let niet goed op! Jij had t over het wachtbankje mam2kids 😁
Mickey2014 schreef:Spannend weer voor jullie!
Hier bizar. Gister nog laatste bruin verlies van ongi. Vandaag al rekbaar slijm! 😳
Mickey2014 schreef:Veel minder idd. Is biologisch gezien ook wel logisch natuurlijk 😉
Taart schreef:@mickey das wel heel apart allemaal.ik ga voor je duimen!! 😘
Ik heb ook allemaal "kwaaltjes"
- gevoelige borsten
- ongi gevoel in me buik
- gisteravond zwaar gevoel in me onderbuik
- moe voor in de middag en begin avond. Alles voelt dan moe aan in me lijf.
- gister ook paar steekjes in me baarmoeder??
- dunne afscheiding.
- mijn nod is as maandag.
- en ik heb heel sterk het gevoel dat het wel is raak kan zijn. Maar het zal wel een teleurstelling worden maandag.
Mickey2014 schreef:Tuurlijk! Op dag 7 zere borsten hebben slaat nergens op!
mam2kids schreef:
Taart schreef:Het voelt echt alsof ik elk moment ongesteld kan worden.ik hoop het niet meid... Ga voor je duimen!!! 😘
Mickey2014 schreef:En ik had net scherpe steekjes links onderin m'n buik alsof ik m'n eisprong had/heb. Noujaaaaaa!!!! 😳😳😳
sharon24 schreef:Misschien een goed teken taart? Hoort toch wel vaker dat dat gevoel er is bij zwangerschap. Als ik jou zo hoor denk ik eigenlijk wel dat het eens raak zou kunnen zijn bij jou! Hier weer een kennis bevallen van een prachtkind. Pff gun het ze van harte hoor maar merk dat het me moeite kost enthousiast te zijn.. Hebben jullie veel mensen in de omgeving verteld dat jullie ermee bezig zijn? @mickey, WoW dat zou wel een mega korte cyclus zijn dan!
Mickey2014 schreef:Ja joh mam2kids, dat snap je toch niet?! T kan haast geen ei geweest zijn want m'n bmm hangt laag en is niet zacht.
mam2kids schreef:Mijn vruchtbare periode is echt voorbij, gister geklust en net toen ik naar het toilet liep kwam het er gewoon uit lopen... Had ik van de week niet.toen kwam er helemaal niks uit... Ok ik zit weer op het wachtbankje....
sharon24 schreef:Pff hier vet aan de diarree (sorry) dacht dat die buikgriep over was die ik vorige week had maar toch nog gerommel in m'n buik. Helaas niet op de goede plek😢