Mickey2014Oud lidBerichten: 2.268Lid sinds: 25 augustus 2014
Zou mij verbazen als t niet raak is bij jou mam2kids!
sharon24 schreef:Ongi krampen zijn begonnen.. Ik schuif weer een ronde door😢.. Baal hier echt van!
sharon24 schreef:Ongi krampen zijn begonnen.. Ik schuif weer een ronde door😢.. Baal hier echt van!snap dat je er van baalt😕😔
Mickey2014 schreef:Gaat best hoor Sharon. Pas rond nod en erna wordt t vaak moeilijk 😞 zit nu bijna aan ovulatie.heel herkenbaar, dan ben je er ook veel meer mee bezig....
sharon24 schreef:Zeker herkenbaar dames! Merk dat ik nu heel gestrest erover ben. Test is gekocht dus als ik morgenochtend nog niet ongi ben ga ik testen. Ben benieuwd!
sharon24 schreef:Van Kruidvat 2v5. Ik dacht als ie überhaupt positief is kan ik altijd nog een dure halen. Wat ook wel apart is dat ik vanmorgen tegen mijn man zei; volgens mij ben ik afgevallen want m'n taille is zo mooi smal. Toen ik net m'n bh uittrok (ja sorry, dat doe ik als ik niet meer weg hoef) had ik de striemen van m'n bh op m'n borsten staan. Met andere woorden, ik heb niet afgevallen, maar mijn borsten zijn groter geworden! Heb ik ook nog niet eerder gehad voor NOD.
Wendy14 schreef:Hoe gaat het met jou mam2kids?
Hier denk ik dat het raak is 😊
Mijn gevoel is echt anders....
Maar nog even geduld!
Mickey2014 schreef:Waarom niet testen over een dag of 4?
sharon24 schreef:Spannend meiden! Zo gek dat ik nu aan de andere kant van de lijn sta. Ben nog wel heel zenuwachtig of alles goed gaat. Heb over 6 weken pas een echo.. Ga voor jullie duimen hoor! Dat we allemaal in het zwanger zijn topic mogen komen!
Pinkymeid schreef:*breekt in*
@mam2kids morgen eens met ochtend urine testen als hij wat donkerder is ben je zeker opnieuw zwanger ik duim erg hard voor je. En anders eens een bloedtest laten doen volgende week. Ik hoop het voor je
Andere meiden heel veel succes mijn duimen draaien
*breekt uit*
mam2kids schreef:Thanks meid, ik ga morgen weer een test doen.
Heb vanavond steken/pijn in mijn buik 😔
mam2kids schreef:Net getest, zo negatief als wat! 😔
Toch denk ik dat ik zwanger ben.... Of het lijkt maar zo....
Vorige keer test ik pas positief rond dag 50....
Mickey2014 schreef:Onderste is positief
Pinkymeid schreef:@mam2kids zie op beide testen een heel licht streepje ik hoop het voor je
mam2kids schreef:Ja ik hoop het ook, mijn gevoel zegt dat ik zwanger ben, maar ja je weet het natuurlijk niet....
Ik ga nu pas testen rond dag 50... Heb ook geen testen meer in huis dus kan niet in de verleiding komen...
Pinkymeid schreef:Af en toe kom ik eens spieken ik duim heel hard voor je dat je zwanger mag zijn
Mickey2014 schreef:Hier ook weer wat nieuws. 1 dag na eisprong en seks was ik smiddags kotsmisselijk 😳 dagen erna met vlagen maar wel minder. En nu op 4dpo sinds vanmorgen zeurende steken in m'n rechterlies.
Heeft m'n lichaam weer wat nieuws gevonden om me voor de gek te houden zeker 😒
Mickey2014 schreef:Zeurende steken waren gistermiddag over. Ben benieuwd of het nu eindelijk eens een innesteling was. Maar vrees van niet.
Mickey2014 schreef:Nod is over 8/9 dagen.
Mickey2014 schreef:Pas bij halve week overtijd.
Mickey2014 schreef:Over hoeveel dagen ga jij testen dan?
Mickey2014 schreef:Hoop zo voor je dat als t raak is, dat deze uk dan wel blijft zitten!!
Ik heb nog steeds een erg hoge temp! 37,8! Normaliter is die op de dag ongeveer 37,3.
Mickey2014 schreef:Maak trouwens ook mega veel speeksel aan voor mijn gevoel. Hele sloten moet ik soms doorslikken 😳 ben alleen bang dat dat (weer) tussen m'n oren zit. En soms een jeukende buik. Eigenlijk vooral van binnen lijkt wel.
Mickey2014 schreef:Heb nu soms ineens steken afwisselend rechts en links ter hoogte van m'n liezen. Lijkt wel erg op bandenpijn. Waarom zou ik deze pijn hebben als ik ongi ga worden??!! Maargoed ook dit heb ik eerder gevoeld 😒
Taart schreef:Spannend voor jullie dames!
Mijn ovulatietesten beginnen steeds positiever te worden. Vind het wrl een geruststelling.
Wendy14 schreef:Helaas! Toch wel ongi geworden.
Erg buikpijn en meer bloedverlies....
Op naar november, sorry Sharon ;)