ZarafeenaOud lidBerichten: 833Lid sinds: 1 januari 2005
oh gefeliciteerd met jullie nieuwe huisje! 😊
ja dat kan ik wel begrijpen mick, leuke afleiding!:razz:
Zarafeena schreef:geen idee mick😝.
vandaag zit ik 14 dpo verwacht dat ik gewoon ongie ga worden want heb geen kwaaltjes denk dat de duiveltjes morgen zullen doorbreken
Mickey2014 schreef:Ik ook niet maar doordat mijn cyclussen vrij regelmatig zijn weet ik t wel ongeveer. Ik denk morgen of overmorgen ergens. Zit nu op dag 13.
Zarafeena schreef:@ hier ik voelde deze ronde ook niks en helaas ongesteld. wat ik al dacht hoor.
Mickey2014 schreef:Nee ik weet t dat de jouwe niet regelmatig zijn 😞 zo balen! Ik vind het al naar genoeg dat t nog steeds niet raak is, maar ik heb iig regelmatige cyclussen. Das wel fijn. Maar hey jij bent al wel twee keer zwanger geweest met onregelmatige cyclussen 😉
Mickey2014 schreef:Ben benieuwd naar je ervaring met preseed.
Nee sorry nu lijkt het mss alsof ik zei dat je beter een mk kunt krijgen en dat bedoelde ik natuurlijk niet! Enige houvast dat je daarmee hebt is dat je weet dat je nog zwanger kunt worden.
Dat is het enige "positieve" maar verder vreselijk lijkt me!
We doen hier morgen nog 1 kluspoging en dan weer 2 weken wachten.
Mickey2014 schreef:Owja dus wel wat dingen anders gedaan nu. Meer dagen tussen de pogingen, en ben veel langer blijven liggen naderhand met kussentje onder m'n billen en knieën omhoog. Nu steeds wel iets van 40 minutenblijvdn liggen steeds en dan kwam er daarna ook echt haast niks meer uit.
En heb cafeïne geschrapt. Naja bijna dan. Drink soms nog gewone koffie maar meestal decaf. Ml neemt nu ff geen alcohol meer. En ik bouw m'n antidepressiva af.
Mickey2014 schreef:Ik denk dat ik deze ronde 1 of 2 dagen voor nod al ga testen. Das voor t eerst sinds maaaanden. Maar de klap was zo groot laatste keer dat ik het nu weer zo wil doen. Is die negatief dan weet ik dat het niet raak is en hoef ik geen hoop te houden. Wel zonde van de test dan maarja.
Goed dat je man gestopt is met roken!
Ik ga eigenlijk weer nergens van uit deze ronde.
Heb t nu ook druk met andere dingen zoals met medicijnen gestopt en zindelijkheid van m'n jongste.
Mickey2014 schreef:Ik denk dat ik deze ronde 1 of 2 dagen voor nod al ga testen. Das voor t eerst sinds maaaanden. Maar de klap was zo groot laatste keer dat ik het nu weer zo wil doen. Is die negatief dan weet ik dat het niet raak is en hoef ik geen hoop te houden. Wel zonde van de test dan maarja.
Goed dat je man gestopt is met roken!
Ik ga eigenlijk weer nergens van uit deze ronde.
Heb t nu ook druk met andere dingen zoals met medicijnen gestopt en zindelijkheid van m'n jongste.
Mickey2014 schreef:Wij vanavond ook weer. Ook al is m'n ei waarschijnlijk allang geweest! Heb allang geen rekbaar slijm meer. Maarja voor de zekerheid maar wat langer doorklussen. Hebben we nog nooit gedaan dus ook maar proberen.
Mickey2014 schreef:Haha ja idd! 😄
Hier toch wel echt vruchtbare periode voorbij hoor. Net met klussen had ik niet echt zin en t ging stroever zeg maar. En achteraf ondanks dat ik ff bleef liggen, toch best veel wat er nog uitliep.
Tis best lastig want ik wil ml niet t idee geven dat ik t alleen wil doen om zwanger te worden. Maar rond m'n ovu heb ik gewoon t meeste zin. Daarbuiten veel minder of niet.
Mickey2014 schreef:Haha ja idd! 😄Ik heb het deze ronde nog geen 1 keer gehad dat er niks uit kwam.... Misschien deze keer.... Maar ik ga nu slapen, dat merk ik morgenvroeg wel...
Hier toch wel echt vruchtbare periode voorbij hoor. Net met klussen had ik niet echt zin en t ging stroever zeg maar. En achteraf ondanks dat ik ff bleef liggen, toch best veel wat er nog uitliep.
Tis best lastig want ik wil ml niet t idee geven dat ik t alleen wil doen om zwanger te worden. Maar rond m'n ovu heb ik gewoon t meeste zin. Daarbuiten veel minder of niet.
Taart schreef:Hoi damesMet mij gaat alles goed. Ik doe er eigenlijk niks speciaals meer aan. Blijf niet langer liggen. Doe geen ovulatietesten. Ga echt pas testen als ik paar dagen over tijd ben. Heb het een beetje gehad met er zo mee bezig zijn. Ben wel een maand gestopt met roken en ik ben weer gaan sporten. Ik ga het meemaken of het ooit gaat gebeuren.
Taart schreef:@mam2kids het word mijn eerste. Mijn vriend heeft er al 1.
Iedereen om me heen is zwanger. Heb al 3 collega's die zwanger zijn. Vind het harstikke leuk voor ze. Maar word er zo jaloers van. Is echt erg. En het ergste is nog Dat sommige zwangere dan ook nog zeggen. Het komt vanzelf wel. Je moet er niet zo mee bezig zijn en 10 maanden is nog niet zo lang. Zij hebben makkelijk praten. Bij hun is het binnen 2 maanden gelukt.
Mickey2014 schreef:Owja logisch, wij zijn toen op dezelfde dag ongi geworden 😔
Mickey2014 schreef:Poeh ik weet het nog niet precies maar denk wel vóór m'n nod. Denk 3 of 2 dagen ervoor. Puur om dan niet zo'n enorme klap te krijgen weer. Dus ik denk over een dag of 4 ofzo.
Mickey2014 schreef:Nou kheb testen gehaald. Die heb ik denk wel een half jaar niet meer in huis gehad! Als t niet langer is!
Mickey2014 schreef:Jawel, de eerste 4 of 5 rondes nog wel. Daarna niet meer!
Mickey2014 schreef:Yep al verwacht ik niet veel
Heb nu op 8 dpo weer rekbaar slijm 😳 waar slaat dat op?
mam2kids schreef:Vreemd..... Hier gister niet geklust.... Zoonlief was wakker geworden en heeft bij ons geslapen.... 😔
Mickey2014 schreef:Ow men wat baal ik. Ik wil er niet mee vezig zijn en niet teveel aan denken en toch doe ik dat weer wel nu het steeds dichter bij nod komt.
En na zo lang geen geluk verwacht ik het nu ook niet hoor, maar ik wil zorgen dat de klap zo zacht mogelijk aankomt. Dus ik dacht aan eerder testen en mss als nod er echt is en ik ben toch weer zo mega zenuwachtig dat ik dan maar iets van valeriaan ga nemen ofzo om die tijd wat beter door te kunnen komen.
Mickey2014 schreef:Ben down en verdrietig dus ml vroeg of ik had getest en ik heb nee gezegd 😱
Nog nooit gelogen daarover maar wil t er gewoon niet over hebben. Tis nog vroeg weet ik, maarja dat gevoel he. Das helaas te sterk. Dus ml vroeg wat IK daar dan verder mee wilde. Dan baal ik weer zo. Hoezo ik? Tis toch van ons samen of ben ik de enige die t wil? Naja volgende ronde nog aankijken en dan zit er een jaar op dus dan naar de dokter.
Net al flink gejankt dus ik hoop dat ik daarmee de heftigste emotie voor deze ronde dan alvast gehad heb.
Wendy14 schreef:@Mickey Ik kijk wel, ik wacht eerst of ik misschien ongi wordt, en anders ga ik natuurlijk testen :)spannend!!! Ik ga voor je duimen!!
Mickey2014 schreef:Hier vanmiddag een enorme slijmklodder van beneden 😳 wit geel. Leek bijna wel snot getverdegetver!
Mickey2014 schreef:Oleee m'n lichaam begint weer met me voor de gek te houden 😒😳😔
Net weer een dikke witte klodder op m'n vingers toen ik daar voelde zeg maar. En kan niet poepen en heb maagzuur.
Wendy14 schreef:@Mickey misschien over een paar dagen weer een testje wagen?
@Mam2kids jij moet nog ff wachten op je nod, maar heb je al een voorgevoel?
@Hier Wel gevoelige borsten, verder een beetje moe en lekkere trek :)
Mickey2014 schreef:
Wel kleine foto dus ff inzoomen
Zarafeena schreef:zo wat fijn voor je mickey gefeliciteerd. zie je wel dat ook jou een kindje is gegund en als je er net ietsje minder mee bezig bent toch een goed resultaat mee bereikt. geniet ervan het is je gegunt.
mam2kids spannend hoop dat deze ronde toch raak is
wendy14 wanneer ga je testen
taart hoe is het met jou meid?
hier clomid geslikt deze ronde nu op cyclusdag 11. heb geen hoop meer en geef het echt op.
mij is het toch niet gegund nu niet en nooit niet. ik kan het gewoon niet meer