Wendy14Oud lidBerichten: 217Lid sinds: 27 juni 2014
@Mickey Mijn nod was gisteren 😊
Wendy14 schreef:@Mickey! Wauw, wat lees ik nu! Gefeliciteerd!!!!! Misschien kom ik je vergezellen in het november topic 😊
@Mam2kids ik had ook bij mijn eisprong dat ik niets uit kwam, misschien is dat goed 😊
@Zarafeena Je moet hoop blijven houden, kom op je kan het!
@Hier ga ik morgenochtend een testje doen 😊
Nog geen ongi te bekennen...
Hier beetje spierpijn in mijn buik en vet haar :(
Taart schreef:@mickey. Wauw! Gefeliciteerd! Ti's je gegund!!!
@zara met mij gaat het goed. Ik zie wel wat deze ronde brengt. We hebben wel rond mijn eisprong geklust. Maar dat kwam meer omdat we er zin in hadden. Mijn nod is 20mrt.
Hoe is met jou? En wanneer is jou nod? Ging jij nou ook voor je eerste?
Ben nu wel een maand gestopt met roken en ben weer gaan sporten.
Mickey2014 schreef:Ik ga er toch vanuit dat ik nog ongi ga worden. M'n temp gaat iets omlaag
Wendy14 schreef:Nou dames! Ik heb getest, een ienieminie streepje, bijna niet te zien...
Morgen nog een testje en ik haal vandaag een CLear Blue!
Verder echt vet haar, heb ik anders nooit zo last van.
2 keer vannacht er uit om te plassen en nooit meer in slaap komen :(
Wendy14 schreef:Hmmmm.... Net veel bruinslijm verloren 😞
En nog steeds gerommel in mijn buik.
Erg moe...
Wendy14 schreef:Weer bruin verloren en 2 druppels rood bloed....
Verder doen mijn borsten aan de zijkant mega pijn.
Mijn buik voelt nu rustig.
Weet niet wat ik er van moet denken.
Ik wacht het eerst af, voordat ik weer een test ga doen.
Mickey2014 schreef:Het hoeft nog niks te zijn Wendy maar liever zie je helemaal geen bruin of rood 😞
Wanneer is of was je nod?
Zarafeena schreef:zoow ben weer lekker afgekoeld en preseed in huis.. ben benieuwd
Wendy14 schreef:Vandaag maar tampons gebruikt, voor het geval dat.
Zat 3 keer meer bruin, dan rood op.
Verder geen ongibuikpijn, wel pijnlijke borsten.
Geen honger met het avondeten, dus ook alleen maar 2 P worstjes gegeten.
Een opgezette buik, en soms wat gerommel in de buik.
Ik wacht het eerst een paar dagen af en dan misschien test ik weer!
Mickey2014 schreef:Tampons zijn idd troep. Maandverband ook niet echt fijn voor he. Zitten veel chemicaliën in en zeker bij zwangerschap wil he die niet in je vagina krijgrn lijkt me.
Zarafeena schreef:mam2kids wanneer gebruik jij preseed en breng jij het in met de applicator?
Mickey2014 schreef:Beter is om niks te gebruiken en als je bijv veel afscheiding hebt, dan vaker slipje verschonen. Je hebt voor menstruatie softcups. Die zijn van soort plastic ofzo maar verder helemaal zonder chemicaliën. En die vangen dan t bloed op. En die kan je steeds weer opnieuw gebruiken. Ikzelf red t bij ongi altijd met inlegkruisjes 😁 en anders ook mvb. Maar ik weet dat t niet zo goed is. En mocht t nu goed blijven gaan dan ga ik na bevalling weer spiraal nemen dus hopelijk dan snel niet ongi meer!ik wist niet dat dat er was.. Nog nooit van gehoord ☺️
Mickey2014 schreef:Ik weet t ook nog niet zo lang hoor☺️
mam2kids schreef:Hier rommelt het in mijn buik..... geen idee wat het is....
Wendy14 schreef:Hier is het helaas misgegaan :(
Mickey2014 schreef:Hopelijk een goed teken meid!!
Mickey2014 schreef:Kan goed een innesteling zijn hoor.
Zarafeena schreef:@ mick en mam bedankt voor de info heb gister avond geklust dus vandaag niet maar morgen ochtend wel.dat is fijn om te horen!! hopelijk is het snel raak!! xxx
hoop ook dat het deze ronde raak is voor ons!!!! clomid werkt in ieder geval weer dus ben echt super blij😊
Wendy14 schreef:Ik voel me echt mega down...
Pijn in mijn buik en rug en gewoon nergens zin in :(
Wendy14 schreef:@Mickey Ik had wel degelijk een streepje om mijn test, dus zal het niet direct een ongi zijn....
@Zarafeena Wat fijn dat de clomid werkt 😊
@Mam2kids Spannend hoor, ik blijf hier kijken!
@Taart Dankje...
@Hier gaat gelukkig iets beter met me....
Zarafeena schreef:wendy knuf meis!
mam3kids spannend
taart hoe is het met jou meis?
mickey heb jij nog getest? al een duidelijker streepje
hier denk ik dat me eisprong is geweest. gister rond 15.00 positieve test rond 20.00 ook een gedaan ook positief..
gister niet geklust maar vandaag wel s ochtends.. rond 15.00 getest was de test nog positief en rond 20.00 weer getest en al lichter. morgen nog klussen en dan maandag of dinsdag nog even en dan ook op het wachtbankje.. mijn vermoedelijke nod is 28 maart uitgaande van dat me eisprong vandaag geweest is.. spannend! hoop egt dat het mijn ronde wordt deze keer en ook die van jullie dames😄
Wendy14 schreef:@mam2kids 4.3
Zarafeena schreef:zooow ovutest is al veel lichter eisprong is blijkbaar al geweest. net weer een testje gedaan voor de zekerheid. nu op het wachtbankje
Taart schreef:Spannend zara!
Ik had net echt wat bizars. Heb met gedroomd dat mijn hond dood was. ( echt bizar) werd gewoon huilend wakker en moest ff maar beneden lopen om te kijken of die er nog was. Heb dat echt nog nooit gehad voelde o echt.