mam2kidsOud lidBerichten: 1.050Lid sinds: 1 januari 2005
Dag 31 alweer.... 😒
Mickey2014 schreef:Test wel duidelijker geworden:
Zarafeena schreef:zo dag 31 alweer wanneer wil je testen?
Mickey2014 schreef:Ja ben nog wel zwanger maar het kan nu twee kanten op gaan. En meer dan afwachten kan ik niet.
Mag ik vragen hoe jouw mk's verliepen mam2kids?
Sorry maar ben gewoon erg onzeker en bang.
Mijn bloedverlies gaat op en af. Dan weer wat meer en dan weer bijna weg. M'n symptomen zijn juist heftiger geworden wat me raar lijkt voor mk? Heb geen heftige krampen.
Mickey2014 schreef:Ja idd! Voelt ergens wel prettig (al klinkt dat heel raar) dat ik niet de enige ben en dat jullie het ook hebben ervaren.ik snap je...
Mickey2014 schreef:Ja dat snap ik meis! Kan alleen maar hopen dat t weer snel raak is voor ons! En dat t vruchtje dan wel blijft plakken.
Steeds als ik moet plassen hoop ik dat t bloeden minder is. Maar helaas. Heb jij ook echo gehad om te zien of alles weg was?
Mickey2014 schreef:Overigens wees iemand me op het volgende: na elke mk en bevalling kunnen er antistoffen in je lichaam komen. Als dat zo is, dan zal je lichaam een vruchtje verstoten. En dus kun je dan niet zwanger worden. Dan moet je daar eerst shots voor krijgen tegen die antistoffen. Dus ik ga daar wel navraag naar doen bij vk. Alleen grote kans dat ze er niks van weet want het is vrij onbekend.
Bach86 schreef:Ik zou over een aantal dagen pas weer testen en niet iedere dag.
Als je zwanger bent is de ene dag de streep ook lichter of donkerder dan de andere dag.
Misschien dat dat nu ook zo is? Dat zou ik niet weten.
Ik heb na me mk niet meer getest, wij hebben het vruchtje toen op kunnen vangen en daarna nog een echo gehad om te kijken of de baarmoeder idd leeg was.
Bach86 schreef:Bij mij was het eerst heel donkerrood met stolsels en dat veranderde naar gewoon normaal bloed net als een menstruatie.
Mickey2014 schreef:Geen helder bloed dus
Zarafeena schreef:jeetje wat erg allemaal😢.krampjes in baarmoeder?!
even een vraagje tussen door ik zit nu 3dpo maar heb vandaag de hele tijd buikpijn. weet niet hoe ik het omschrijven moet steekjes krampjes lijkt wel een beetje ongie achtig. iemand misschien een idee wat dit kan zijn?
StefJuuh01 schreef:Antistoffen is die negatieve resus factor. Als je al twee kindjes hebt, dan zal dat bij jou niet het geval zijn. Dat wordt bij eerste zwangerschap meteen gecheckt met bloedonderzoek.
Ja een echo gehad, niet meer te zien.
Zarafeena schreef:@mam2kids hoop dat het een goed teken is.
hoe is het verder met jou en de rest?
Mickey2014 schreef:Ik weet het niet taart. Als ik lees wat je meestal verliest aan bloed qua hoeveelheid en helder rood dan heb ik dat totaal niet gehad. Vooral erg donker slijmerig bloed en vooral alleen met plassen. En ook vooral als ik dan wat ging persen zeg maar. Op m'n inlegkruisjes zat ook wel wat bloed hoor maar niet megaveel. T bloeden lijkt trouwens (al) weer te zijn gestopt. Kwaaltjes zijn ook nog gewoon aanwezig. Ik heb geen heftige krampen gehad. Gistermiddag wel even wat meer kramp maar niet veel.
Mickey2014 schreef:Bloeden zo goed als over. Ik las over pseudomenstruatie en daar leek t wel veel op. Vanmorgen helaas zo goed als negatieve test. Wat volgens mij niet zo snel kan?!
Heb vk gebeld en die vind het niet op miskraam lijken en test zou echt niet zo snel al negatief moeten zijn. Ik moet bloed laten prikken om te kijken wat hcg doet.
Mickey2014 schreef:Ik vrees dat t klaar is. Hcg is 1,5. Vk zei dat ie nu tussen de 0 en 5 moet zijn en dat is ie wel maar ik vind um erg laag 😔
En ik lees zelf in ern tabel dat t 3 moet zijn. Dus ik denk dat t al aan t zakken is.
Taart schreef:Testen is niet meer nodig.
Net ongesteld geworden. Alweer.