spannend mam2kids hoop het!
knuf mickey
hier gaat het wel hoor zit vandaag 7dpo en ga van niks uit al hoop ik het toch wel😔
ZarafeenaOud lidBerichten: 833Lid sinds: 1 januari 2005
Zarafeena schreef:nee inderdaad nog nooit gehad dit.
en mam2kids???????? maak je me blij vandaag😄
Zarafeena schreef:ah nee balen man😔: hoop echt zo dat je op dag 50 positief test.
Mickey2014 schreef:Ja ik twijfelde ook of ik deze ronde ging afwachten aangezien het nu wel gelukt was om zwanger te worden maar t bleef niet zitten. Maarja hoeveel rondes nog afwachten dan? Dus nee ik ga nu maar actie ondernemen.
Zarafeena schreef:dankje schat!
Mickey2014 schreef:Kut zeg! 😔
Maar wel weer een kortere cyclus. Das mss wel fijn of niet?
Ga je nu ook afspraak met gyn maken?
Zarafeena schreef:vraagje over tempen het maakt eigelijk toch niet uit of je enige tijd temt of niet als je de laatste dagen voor je nod ziet dat je tempratuur daalt wordt je ongesteld toch?. ik ben mezelf eigelijk zo gek aan het maken met tempraturen die thermometer moet gewoon uit het raam haha. heb nooit een volledige cyclus getempt of meerdere cyclussen. ben deze maand gewoon na eisprong ergens begonnen.geen idee.... heb dat nooit gedaan...
Mickey2014 schreef:Bij gyn geweest. T zag er goed uit! Er waren twee eitjes aan het rijpen om over aantal dagen te gaan springen. Moet pas over paar dagen want baarmoederslijmvlies was nog niet dik genoeg. Omdat t zwanger worden nu wel gelukt was is t advies om gewoon door te blijven proberen. Ze schat dat er uit onderzoeken niks gaat komen.
Ben wel weer gerustgesteld nu.
Mickey2014 schreef:Hihi nee ben niet teleurgesteld, maar gerustgesteld 😉
Mickey2014 schreef:Maar we gaan er liever vanuit dat je niet ongi wordt meis!!
Idd mam2kids als je wel naar gyn gaat kan t ook geruststelling zijn dat hij/zij zegt dat t allemaal goed is. Dan weet je dat zeker. Maarja anderzijds als je zelf al bijna zeker seet dat t goed zit, dan kun je ook overwegen om nog niet te gaan want t kost je waarschijnlijk wel je eigen risico 😞
Bij mij wel iig. En ben nu eigenlijk vooral gegaan omdat we ons zorgen maakten over de vlekken die vk zag op echo. Waren dus gewoon eitjes maarja dat hadden we anders niet geweten.
Zarafeena schreef:en ben ongie wist het wel
Zarafeena schreef:dankje dames! achja. zag een beetje bloedverlies maar nu al niet meer even kijken of het morgen doorzet.
Zarafeena schreef:het gaat echt doorbreken achja volgende ronde.