Lehh schreef:Dankje! Hebben jullie al last van kwaaltjes? K heb best wel last van m'n onderrug, t voelt als menstruatiepijn, maar bij menstruatie straalt t de pijn ook door in m'n benen...(dit kwaaltje maakt me onzeker) verder ook puisten, gevoelige borsten en regelmatig misselijk, en dat nu al!
Hey meis, ik ben morgen 5 weken dus scheelt maar een paar dagen met jou!
We gaan een beetje gelijk op 😉
Menstruatiekrampen herken ik, heb ik af en toe in mijn buik (vooral 's nachts, word ik er wakker van, best pijnlijk) en af en toe in mijn oneerrug ook. Die krampen in mijn buik vind ik soms ook een beetje eng, maar schijnt normaal te zijn. Mijn beste vriendin studeert verloskunde (bijna afgestudeerd) dus kan ik vaak terecht met onzekerheden. 😉 Schijnt dus wel normaal te zijn, de baarmoeder maakt ruimte voor de kleine, dus is zich een beetje aan het rekken en strekken.
Verder heb ik nogal last van obstipatie, waar ik ook even enorm buikpijn van had. Het is nu weer wat rustiger, maar ook vooral 's nachts last van. Zit nu aan de roosvicee laxo, hoop dat dat helpt haha 😉 en ben enorm moe!
Verder nog niet misselijk of gevoelige borsten...
Heb je al een afspraak bij verloskundige en voor je eerste echo? Soms mag je wel eerder komen he als je bij een vorige zwangerschap een miskraam hebt gehad.