Sandra schreef:Zeker, ik neem het er ook met alle liefde bij, maar wilde gewoon even klagen, voel me de hele week al zo ellendig! Voel me een oud wijf van 80, maar we gaan stug door, ik weet waar ik 't voor doe.
Klaag jij maar lekker hoor meis, zwanger zijn is nu eenmaal niet altijd rozengeur en manenschijn :roll:
Het oeroude cliche van de vrouw die gedachtenloos en gelukzalig met een hand over haar buik aait achter de geraniums omdat ze in gezegende toestand is is gewoon NIET altijd waar, punt.
Je mag het niet zeggen want het is een taboe maar zwanger zijn is niet altijd even leuk. Moe, zere tieten, zere banden, misselijk, gore luchtjes, duizelig, ja het hoort er allemaal bij maar maakt dat het prettig? NEE.
Die kannen van MvM meuren trouwens echt en ik ben blij dat ik besloten heb niet mee te doen dit keer.
Hier nog steeds die ene pukkel, kreng doet zeer en begint steeds meer gelijkenissen met de mount everest te vertonen zucht.
Over moe gesproken, ik sta moe op en ga moe naar bed, ik ben er voor mezelf dan ook helemaal uit dat dit echt de laatste is.
Aske vrouw, dat is niet fijn om te horen te krijgen maar zoals iemand al zei (sorry zwangerschapsdementie, ook zo'n heerlijk kwaaltje) misschien ben je wat minder ver dan je zelf dacht?
Zolang het hartje klopt is het goed en hopelijk is je beebje volgende week in verhouding gewoon goed gegroeid, ik ga voor je duimen vrouw.