RGHOud lidBerichten: 1.139Lid sinds: 8 februari 2011
Jullie willen vast nog meer van me weten!! Vraag gerust!
Dootje schreef:Meiden welkom en gefeliciteerd!
Voske ik heb je ervaring op het vorige forum gezien. Ik verwacht dat het hier wel beter zal gaan hoor!
We zijn al een leuk clubje!
Dootje schreef:Whaha meiden hebben jullie ook al last van het feit dat je woorden door elkaar halen, niet meer weten wat je willen zeggen en namen e.d. Door elkaar halen?
Ik wel hoor ik lijk wel een demente muts hahaha
voske schreef:aske, dit wordt de eerste keer dat ik niet meedoe met MVM, hier op het eiland hebben ze geen depot en ik vind een hoop best maar ik ga toch echt niet elke week met mijn kratje pies de boot op richting den helder :roll:
voske schreef:Nee, wel speel ik tegenwoordig het immer bekende spelletje waar is de zout?
Ben t al daaaagen kwijt en dit keer staat het dus NIET in de koelkast :mrgreen:
Aske schreef:Haha... Logisch! Dan zou ik er ook over twijfelen hoor en waarschijnlijk niet doen. En ik vind dat ook ieder voor zich en je hoort elkaar te respecteren daarin.. toch?
Sandra schreef:Vooral omdat je tijdens je vorige 3 zwangerschappen wel hebt mee gedaan heb je ook groot gelijk dat je het er nu bij laat hoor, enne heerlijk toch, gewoon op de wc plassen! Vooral als je heeeeel nodig moet! Snelsnelsnel die broek naar beneden en dan ook nog die kan er recht onder! ;)
Dootje schreef:Whaha Sandra geniaal! het tosti-ijzer in de koelkast!\
Nee dat heb ik (nog) niet, maar zal me niet verbazen als ik ook zo wordt 😃
Bij mij komt MvM woensdag langs en ik hoop dat ik dan ook mag beginnen.
Moesten jullie het ook naar een Depot brengen of wordt het luxe bij jullie op gehaald?
Voske groot gelijk dat je van de keer niet mee doet!
Ik zie je al staan op de boot met 6 flesjes urine in je handen 😛 hahaha
voske schreef:Haha ik zeg van tevoren wel een ding, als die ene er hier bij komt ben ik zo weer houdoe want daar heb ik zooooo geen zin in 😃
Voor de rest geloof ik wel dat dit een gezellig clubje is, Sandra ken ik ondertussen wel een beetje en de rest leer ik vanzelf wel kennen.
Francis<3 schreef:Groot gelijk 😊 maar fijn dat het bij jou ook nog snel gegaan is! En heeeeel erg welkom ben je hier.
Dootje schreef:Heel herkenbaar Voske!
En om elke scheet kan ik wel janken haha gelukkig kan ik dat goed tegen houden!
Dootje schreef:Als de reden is wat ik denk, dan kan ik het echt goed snappen dat je je moet inhouden! Daar heb ik ook last van..
Mendy schreef:Oh voske woon je op de wadden eilanden !!
Hebben ze daar helemaal niks dan joh!! Hmmmm
Dat is idd lastig met het bezorgen enz..
Waren geen kinderzaak joh daar, als ik eigen ondernemer was geweest had ik er 1 neer gezet. Moet haast wel lopen dan toch 😊
Wij hebben idd de voorkeur voor een jongen haha ( dat mag je geloof ik nooit zeggen he ) als maar gezond is....haha
Lehh schreef:Gecondoleerd Sandra 😞
Ohh balen Voske dat er op Texel geen babywinkel zit!!! Wel een Hema denk k? Kun je ook een hoop kopen! Ik hou van Texel! Wij zijn er vorig jaar voor t eerst geweest! Love it! Vanwaar de "haat" haha naar den helder?
Mendy schreef:Er komt me to you beertje op De muur met een tekst erbij! hoe kan ik hier foto's plaatsen?
Ik kom net bij babydump vandaan even de gratis babycadeau box opgehaald..
Erg leuke dingen in! en kon het niet laten om gelijk wat kleertjes te kopen haha
We zijn gewoon positief ingesteld. En wil van elk moment genieten.
( al lukt dat ook niet altijd ) aan stress hebben we niks :)
Sandra schreef:Ik heb mijn eerste echo woensdag, kan niet wachten! Ben dan 7 weken. Elke week voelt als een mijlpaal. :)
voske schreef:Je begrijpt toch hopelijk wel dat we foto's verwachten he ;)
$anne schreef:Ja hier doen ze ook pas de termijn echo met 10week.
Aske schreef:Hebben jullie trouwens ook zo'n zeurende pijn in je onderrug??
Lehh schreef:Oh balen Francis! K zit ook op m'n werk en ik baal heel erg, want ik heb gister te horen gekregen dat m'n contract verlengd word met 3 maanden ipv een jaar...Omdat ze zeer waarschijnlijk de grootste klant zijn kwijtgeraakt, mocht dit dus echt zo zijn, verlengen ze me daarna niet meer..maar mochten ze de klant toch behouden...tegen die tijd dat mn contract afloopt, ben ik rond de 20 weken en kan ik het denk ik echt niet meer verbergen, dus dan zullen ze me denk ik alsnog niet verlengen..echt klote klote klote!!!