JoyaOud lidBerichten: 5.134Lid sinds: 7 april 2009
wij hebben allebei al een paar jaar 😃 maar ik vertel lekker niks haha 😛
Shanna38 schreef:Fenna, Kjell, Jelte, Bren, Melle, Tijn, Jurre, Jorn, Nika, Silke 😉
Groetjes
sofietje schreef:Shanna38 schreef:Fenna, Kjell, Jelte, Bren, Melle, Tijn, Jurre, Jorn, Nika, Silke 😉
Groetjes
Die laatste is leuk 😃 ;)
Saar80 schreef:sofietje schreef:Shanna38 schreef:Fenna, Kjell, Jelte, Bren, Melle, Tijn, Jurre, Jorn, Nika, Silke 😉
Groetjes
Die laatste is leuk 😃 ;)
Vind je dat echt een leuke naam...? Nichtje van mn man heet zo....vind het maar niks. Vooral omdat het zo kinderlijk klinkt. Wat moet dat meisje als het straks een volwassen vrouw is..?
Voor een jongen miss: Tieme?
Laatst waren er hier in de buurt op dezelfde dag twee kindjes geboren met de naam: Julie. Stonden ook nog eens naast elkaar in de krant! Lijkt me ook niet leuk!
mama1988 schreef:Dames leuke en ook veel mooie namen lees ik weer.
Ik ken ook een Silke 2 zelfs ik heb nooit gedacht aan gladde been 😉 ik zat meer aan een friese naam te denken klopt dit ?
Ik vond het ook lastig om een namen te kiezen voor mijn 2 meiden. Overal is wel wat op en aan te merken ik heb vooral gekeken naar de afkortingen omdat ik meerdere namen wilde. Ik had namelijk eerst Isabella Catherina ic (en dat vond ik niet leuk ic maar goed ook want na de geboorte heeft ze op de ic gelegen) NU heet ze Isabella Ariana en mijn andere dochter Elena Catherina
Eerst zou het Isabella Catherina & Elena Ariana zijn maar heb de laatste namen omgewisselt vond ik beter.
@Meisje: de namen van jouw dochters komen me bekend voor, van het namenbord op de IC in Leiden. Jouw meiden hebben daar tegelijk met mijn dochter gelegen
sofietje schreef:@Meisje: de namen van jouw dochters komen me bekend voor, van het namenbord op de IC in Leiden. Jouw meiden hebben daar tegelijk met mijn dochter gelegen
Meisje, hoe kom ik daar nou weer bij... Mama1988 bedoel ik :?
mama1988 schreef:sofietje schreef:@Meisje: de namen van jouw dochters komen me bekend voor, van het namenbord op de IC in Leiden. Jouw meiden hebben daar tegelijk met mijn dochter gelegen
Meisje, hoe kom ik daar nou weer bij... Mama1988 bedoel ik :?
Oh wat toevallig weet alleen niet hoe jullie er uit zien en of ik je nog wel herken.. gaat het goed met jou dochter?
Saar80 schreef:@Sofietje, sorry! Ik vind het dus geen leuke naam....smaken verschillen he? Als jullie er maar blij mee zijn! Miss is het in het Noorden een mooiere naam. Hier in Limburg vind ik het toch al snel duits klinken....of heel kinderlijk!
Saar80 schreef:@Tara, wat dacht je van de volgende namen?
Mirna
Loes
Sjors
Sita
Merel
Manon
Joyce
Anoek/Anouk
Barbara
Lenja
Lisa/Liza/Eliza
Marja
Simone
Lotte
Lianne
Dank je wel! Wat de jongensnamen betreft: daar zat niet iets tussen wat ik leuk vond.
Van de meisesnamen hebben we Manon al op ons lijstje staan. Lenja komt daar nu bij en Lianne is gelukkig ook niet meteen afkeurd door mijn man. De overige namen vinden we of niet leuk genoeg of we kennen al iemand die zo heet.
Verder was ik echt helemaal weg van Nadine, wat ik een aantal pagina's terug tegenkwam. Maaaaaaaar helaas, van tafel geveegd door mijn man, want is zijn vorige baan (militair) was ene Nadine de grootste hoer van het eskadron :shock: dus zo wil hij zn kind niet noemen. Daar gaat weer een van mn favoriete namen 😞
Ook Nina werd helaas door hem afgekeurd.
Ik had zelf nog Eline bedacht en die naam mocht erbij op het lijstje 😊
Tara28 schreef:
Verder was ik echt helemaal weg van Nadine, wat ik een aantal pagina's terug tegenkwam. Maaaaaaaar helaas, van tafel geveegd door mijn man, want is zijn vorige baan (militair) was ene Nadine de grootste hoer van het eskadron :shock: dus zo wil hij zn kind niet noemen. Daar gaat weer een van mn favoriete namen 😞
Nadine schreef:By the way.. ik was het niet in dat eskadron :oops: :lol:
Jenta87 schreef:Ik heb dat ook hoor, dat er soms namen te binnen schieten, vooral meisjesnamen 😂 Mila en Dani vind ik mooi voor een zusje :lol:
finaly87 schreef:Robyn of Emma vind ik ook nog leuk passen bij Jayron.. maar emma is dan wel weer heel hollands en ouderwets maar krijgt iets bijzonders in combi met Jayron vind ik..
voor jongentje vinden we Shane, Roan of Tyler mooi bij Jayron.. vooral Tyler..
maar idd, de 2e moet nog even (jaar of 2/3) op zich laten wachten hahahha