Tinkerbell79Oud lidBerichten: 5.329Lid sinds: 18 maart 2009
Bente...Daan voor een meisje vind ik ook erg leuk. Onze meid heet Mik, dus ook een jongensnaam...vind hem nog steeds te gek! 😊
Tinkerbell79 schreef:Neem het niet persoonlijk??? Hm gaat een beetje moeilijk als het over de naam van je kindje gaat moet ik je eerlijk zeggen.
En verder vind ik dat wanneer een kind voldoende zelfvertrouwen van de papa en mama heeft meegekregen, ze echt niet gepest zal worden.
Maar idd gelukkig heeft iedereen een eigen mening wat betreft namen, anders zou het een saaie boel zijn!
Lunanoa schreef:Daphne: Jij hebt gister Nanny McPhee gekeken zeker ?
Hun keukenhulpje heet Evangeline 😃 Die film was er gister op 😂
Jenta: Jij woont in Noorwegen toch? Mijn schoonzus & schoonbroer wonen daar ook :D
Jenta87 schreef:Lunanoa schreef:Daphne: Jij hebt gister Nanny McPhee gekeken zeker ?
Jenta: Jij woont in Noorwegen toch? Mijn schoonzus & schoonbroer wonen daar ook :D
Hee das toevallig! Waar in Noorwegen wonen hun dan??
Jenta87 schreef:Lunanoa schreef:Daphne: Jij hebt gister Nanny McPhee gekeken zeker ?
Hee das toevallig! Waar in Noorwegen wonen hun dan??
finaly87 schreef:
pesten ligt idd ook aan hoe t kind is.. maar vaak is t pesten dan ook rond middelbare school.. en als je kind al niet zo weerbaar is of apart uiterlijk heeft en dan ook nog een "aparte" naam dan is t vaak vragen om moeilijkheden.
finaly87 schreef:jayron drinkt gelukkig weer uit mijn borst hoor! waarschijnlijk door tandjes die gaan komen.. nahja, hopelijk gaat hij nu niet meer weigeren! vind t fijner hem gewoon aan de borst te kunnen leggen ipv eerst kolven en onzekerheid enzo..
pesten ligt idd ook aan hoe t kind is.. maar vaak is t pesten dan ook rond middelbare school.. en als je kind al niet zo weerbaar is of apart uiterlijk heeft en dan ook nog een "aparte" naam dan is t vaak vragen om moeilijkheden.. op jayron kan niet zoveel gereimd worden of iets geks van gemaakt worden.. maarja idd, als je er rekening mee moet gaan houden dan vallen er wel heel veel namen af! gewoon lekker een naam nemen die je beide mooi vind en bij jullie past toch.. het is tenslotte jouw kindje..
Lunanoa schreef:Ohnee oops: Sarpsborg!
bloemmie schreef:nou sorry hoor dames maar als je je kind Rembrandt noemt zoals die Miljouska van tmf dan wil je volgens mij gewoon dat je kind gepest wordt.
Dat doe je je kind toch niet aan?? :?
Saar80 schreef:Haha Jenta, das vragen om opmerkingen ja 😉 Vind die band niks aan trouwens.... :oops: Maar zag laatst een kindje wat met kerst geboren was en Noëlle heette...op zich mooi....van de andere kant....beetje té....
Tinkerbell79 schreef:Jesser?? Hm dat lijkt teveel op Yes-R ;-)
Tinkerbell79 schreef:Jenta, ja, leuk :mrgreen: Maar ik vind jenta dus echt een leuke naam...
Tara28 schreef:Hey Meiden....
Mijn man en ik hebben allebei een voornaam die met een J begint. Om deze 'trend' in stand te houden vinden we het leuk om ons kindje ook een naam met een J te geven.
Voor een meisje ben ik helemaal weg van de naam Jolijn.
Voor een jongen vinden we Jasper erg leuk.
Misschien hebben jullie nog meer ideeen voor namen met een J? We willen graag een naam die niet te lang is, makkelijk uit te spreken is en niet iets vanuit het engels ofzo.
Verder zoeken we een leuke naam om als 2e naam te geven, want mijn man heeft alleen een voorletter J, dus met de post later is het makkelijker als er dan 2 voorletters zijn. Ik ben al J.A. dus de 2e naam mag ook niet met een A beginnen. Wie heeft er leuke ideeen voor combinaties van namen of iets wat lekker 'loopt' achter Jasper en Jolijn? Ik weet nog helemaal niet of het die namen worden hoor, maar kan er tot nu toe nog niet iets leuks achter verzinnen.
Tara28 schreef:Jesse is leuk, maar lijkt te veel op jessica (beruchte ex van mijn man...) dus dat gaat hem niet worden.
@jenta: wat weet jij inderdaad veel namen te verzinnen zeg! 😃
@finaly: jara is inderdaad ook wel leuk (maar lijkt wel op tara=thuis naam van mn kat) 2e naam hoeft niet perse met een J, als het maar geen A is, want ben zelf al J.A. met mn voorletters.
Jenta87 schreef:@Tara, de naam Martijn moest wel de 2e naam zijn. Het was namelijk een ''moetje''. Hij gaat al 5 of 6 generaties mee als tweede of derde naam in de familie van mn vriend. Ben blij dat het geen Cornelis was ofzo 😂
@Sylvia, mn echte naam zonder A vind ik erg leuk, lekker vlot! Zo word ik trouwens ook meestal genoemd, haha!
Hoe spreken jullie Liam uit in gedachten? Ben wel nieuwschierig. Saar, niet klikken!! :mrgreen:
sylvia22 schreef:Jenta87 schreef:Hoe spreken jullie Liam uit in gedachten? Ben wel nieuwschierig. Saar, niet klikken!! :mrgreen:
ik spreek liam uit als liejam