SylOud lidBerichten: 2.265Lid sinds: 14 juli 2007
Of anna en als tweede naam mieke 😊
Mama2b schreef:daan vond ik ook heel leuk voor een jongen.. totdat ik zag dat die naam dus al een paar jaar op 1 staat in de top 10 van populairste jongens namen.. en ik heb niet zoveel zin om als ik over een paar jaar op het schoolplein sta en mijn zoontje roep dat er dan 6 kinderen op me af komen 😉
voor een meisje vind ik ook elina en daphne heel leuk
ik had wel wat namen voor een jongen (niet zoveel)
Syl schreef:Toen ik in de brugklas zat, hadden we zes bianca's in de klas zitten :shock:Mama2b schreef:daan vond ik ook heel leuk voor een jongen.. totdat ik zag dat die naam dus al een paar jaar op 1 staat in de top 10 van populairste jongens namen.. en ik heb niet zoveel zin om als ik over een paar jaar op het schoolplein sta en mijn zoontje roep dat er dan 6 kinderen op me af komen 😉
voor een meisje vind ik ook elina en daphne heel leuk
ik had wel wat namen voor een jongen (niet zoveel)
chicca schreef:Bedankt voor jullie reactie's.
Jullie denken er gelukkig wel een beetje hetzelfde over. Bij ons staat Mika ook op 1 voor een jongen. Mijn man zijn moeder is overleden vandaar dat we ook ons eerst kindje willen vernoemen naar zijn moeder. We gaan er nog wel even over brainstormen. misschien is het wel helemaal niet nodig als het een meisje blijkt te zijn. ;)
Nina28 schreef:Wij dachten voor een meisjes ook aan een naam met een S, maar dan krijgt het kind de initialen SM en dat vind ik toch echt niet zo'n goed idee. We gaan dus op zoek naar een andere mooie naam...
Nina28 schreef:@ Anoniempje: :oops: ik lees het al, jullie hebben inderdaad iets anders bedacht...
lilian schreef:roar hoe spreek je dat uit..?
hier is dat een ander woord voor raar..
lilian schreef:gefeliciteerd sylvia
hoever ben je ongeveer heen en hoe oud is je andere kindje?
lilian schreef:haha ik hou wel van apparte namen maar heb deze nog nooit gehoord..
grappig!
nou een meisje is ook goed toch?
en wij vonden jongens namen veel moeilijker kiezen dan meiden namen..
sunshine81 schreef:Hey meiden,
Wij weten sinds vandaag dat we een jongen krijgen. Ik moet zeggen dat we jongensnamen echt heel moeilijk vinden. We hebben wel
een naam die we mooi en stoer vinden alleen worden zijn initialen dan SS. Wat vinden jullie daarvan?
Saar80 schreef:[color=#BF40BF]@Sunshine, wat voor jongensnamen vinden jullie leuk? Moet het oerhollands zijn? Kort? lang? Bepaalde letters ofzo?
Wij houden van korte stoere namen en de letter maakt niet zoveel uit.
Emma1980 schreef:Een oerhollandse naam....?? Kort?? Stoer???
Dan moet je Storm hebben 😂
Echt Hollands he...
Nadine schreef:en hou je dan van korte, hollandse namen?
Jenta87 schreef:Voor het eerste dat ik de naam Liam in een andersmans lijstje zie staan! 😂
Ik vind Jayla een leuke meisjesnaam :)