Liam stond ook in mijn jongensnaamlijstje, alleen heet ons buurjongetje helaas al zo..
Voor meisjes vins ik Jente ook erg leuk..
Jootje82Oud lidBerichten: 2.072Lid sinds: 13 juli 2009
amy-baby schreef:Als je dan toch bezig bent, wij weten ook echt geen meisjesnaam. jongensnaam wel....dus help....Ik hou zelf van Lara, demi, lisa (natuurlijk zo heet onze dochter). help help
Tinkerbell79 schreef:anoniempje...als het een achterneefje is van je man dan zou ik dat gewoon doen hoor. Als jullie de naam toch leuk vinden! Voor mij was er maar een reden om een andere naam te nemen en dat is als broers/zussen van mij en/of mijn man die naam zouden hebben, andere mensen, collegae, vrienden, neefjes etc etc daar zou ik me niets van aan trekken. Succes ermee...en de initialen SM hebben ook al zoveel mensen, ook dat vind ik niet raar...xxx
Jazzy schreef:Pil? nou zo zou ik mn kindje nooit noemen hoor....wat een rare naam
Saar80 schreef:@Jessy, Wat voor naam zoek je? Lange/korte naam? Aparte naam? Of meer hollandse naam? Hoeveel letters? Voorkeur voor beginletter? Dan geef ik je wel een rijtje 😉
Tinkerbell79 schreef:Jessy, onze achternaam is ook met een M en in combi met Mik, vind ik dat ook enorm leuk klinken. Ik vond Mees ook wel leuk, maar aangezien er ook een s in de achternaam zit, klonk dat voor geen meter, haha!
Maar goed, een hele waslijst....
Max
Melle
Marten
Marijn
Mi(c)k 😉
Mika
Milan
Jelle
Jannick
Jarno
Jasper
Jesper
Juul
Tijn
Thijmen
(meer leuke weet ik niet met een T, hahaha)
Nou succes ermee :)
Syl schreef:Dat vernoemen vind ik toch wat hoor. Tygo is vernoemd naar zijn vader. Is dus Tygo Martijn en een tweede willen we evt naar opa's en oma's vernoemen.
Als we een meisje krijgen naar de oma's en een jongen naar de opa's maar dat wordt nog een lastige.
Mijn man wil niet meer dan 2 namen en wat ik al eens geopperd heb vindt hij helemaal niks. Maar bij een meisje moeten we dan ook weer uitkijken dat we niet dezelfde initialen krijgen als Tygo. En dat zou in het geval wat we wel leuk vinden wel gebeuren dus wij gaan tegen de tijd dat het zover is dat ik zwanger ben het scrabble bord tevoorschijn halen hahha
anoniempje schreef:Tinkerbell79 schreef:anoniempje...als het een achterneefje is van je man dan zou ik dat gewoon doen hoor. Als jullie de naam toch leuk vinden! Voor mij was er maar een reden om een andere naam te nemen en dat is als broers/zussen van mij en/of mijn man die naam zouden hebben, andere mensen, collegae, vrienden, neefjes etc etc daar zou ik me niets van aan trekken. Succes ermee...en de initialen SM hebben ook al zoveel mensen, ook dat vind ik niet raar...xxx
Dankjewel voor je snelle reactie,
dus S.M vind jij ook wel kunnen. We hebben daar heel lang over getwijfeld, omdat iemand tegen ons zei; "jullie kunnen geen naam met een S, want dat is zielig". Wij gelijk aan het twijfelen geslagen.
Maar een achterneefje is inderdaad wel verder weg, lijkt dan alleen minder orgineel, maar dat maakt ons niks uit. Het is echt alleen de reactie als het kindje er straks is en dat mensen dan teleurgesteld zouden kunnen zijn, omdat je een naam hebt gekozen die al in de famlie zit. Maar ja........... Hoe erg is dat.....??
Maar vind het fijn om even verschillende meningen te horen. Dankjewel.
Jazzy schreef:Heb geen idee wat je bedoeld hoor jessy, ik vind het leuk gwn normaal
Lautje schreef:Wij zijn er ook nog steeds niet uit :oops: en we hebben nog maar 'n paar weken de tijd :shock:
Lunanoa schreef:
Ik ben zó verliefd op Liam, maar vriendlief helaas niet.