Nou Jenta, als ik je foto's zie van jullie Liam, raak ik ook nog écht verliefd op 'm :mrgreen:
Dat is het leuke aan die naam, je kunt 'm op verschillende manieren uitspreken 😃
LunanoaOud lidBerichten: 13.006Lid sinds: 25 maart 2009
Lunanoa schreef:De geboortekaartjes laten maken?
Moet er geen datum/gewicht/lengte op :roll: ??
Lunanoa schreef:Ja precies.
Maar ze worden dan pas ná de geboorte gedrukt?
Dus je zou evt. nog van naam kunnen veranderen :lol:
Mama2b schreef:een jongensnaam heb ik hier net nog gelezen en die ga ik toch eens aan vriendjelief voorleggen 😃 hopen dat ie dat wat vind dan hebben we die ook want dat was dan wel een naam waarvan ik meteen dacht ja dat is wel wat :D
mama1988 schreef:Toen ik NIET zwanger was barste ik van de namen en nu ben ik dan weer op nieuw zwanger en opeens zijn de namen die ik ooit had bedacht helemaal niks voor ons kindje! Raar he.
Hoe denken jullie over namen van het koningshuis?
Amalia
alexander
maurits
enzovoort ?
manlief vind het stom omdat ze daarvan zijn maar ik vind als je prinses of prins er af haald hou je soms best mooie nette namen over.
Syl schreef:ik vind maurits erg leuk!
lilian schreef:ik ben TROTSE TANTE van een NICHTJE genaamd LYNN :d
mama1988 schreef:dames bedankt nog, ik zeg de naam steeds tegen me man en hij vind hem wel gaan. MIsschien een kwestie van wennen?
als het mee zit horen we zaterdag wat het geslacht is dan wordt alles een stuk duideijker .
Nina28 schreef:Volgende praktische punt: in plaats van 1 mooie naam bedenken mogen we er nu 2 gaan bedenken! Maar ik wacht daar nu even mee tot de 20-weken echo. Wij willen weten of het jongetjes, meisjes, of van ieder eentje wordt....
Als het 2 jongetjes worden vraagt het heel wat creativiteit, vind dat zo moeilijk! meisjesnamen is geen probleem...
Nina28 schreef:Volgende praktische punt: in plaats van 1 mooie naam bedenken mogen we er nu 2 gaan bedenken! Maar ik wacht daar nu even mee tot de 20-weken echo. Wij willen weten of het jongetjes, meisjes, of van ieder eentje wordt....
Als het 2 jongetjes worden vraagt het heel wat creativiteit, vind dat zo moeilijk! meisjesnamen is geen probleem...
finaly87 schreef:wij vonden jongensnaam dus ook erg moeilijk, voor meisje wisten we er genoeg hahaha
de naam Boet heb ik nog nooit eerder gehoord.. heel apart.
Nina28 schreef:Een jongensnaam hebben we gelukkig en daar zijn we het over eens. Over de 2e jongensnaam nog niet. En meisjesnamen dacht ik makkelijk te vinden, maar omdat ik zoveel meisjesnamen leuk vind, is het juist weer moelijk om de leukste te kiezen.... pffff wat een problemen toch ook zeg ;)
Mama2b schreef:pff hier schiet het ook niet op met de jongensnamen.. ik zou bijna alleen daarom al willen weten wat het wordt want mijn gevoel zegt dat we helemaal niet na hoeven denken over een jongensnaam.. maar zolang we niks zeker weten zullen we toch moeten 😉 mijn gevoel kan het natuurlijk ook verkeerd hebben.. haha
wat denken jullie?? wordt het bij ons een jongetje of een meisje?? (ben altijd benieuwd naar wat anderen denken hahaha)
Mama2b schreef:pff hier schiet het ook niet op met de jongensnamen.. ik zou bijna alleen daarom al willen weten wat het wordt want mijn gevoel zegt dat we helemaal niet na hoeven denken over een jongensnaam.. maar zolang we niks zeker weten zullen we toch moeten 😉 mijn gevoel kan het natuurlijk ook verkeerd hebben.. haha
wat denken jullie?? wordt het bij ons een jongetje of een meisje?? (ben altijd benieuwd naar wat anderen denken hahaha)
x--jessy--x schreef:Nina28 schreef:Een jongensnaam hebben we gelukkig en daar zijn we het over eens. Over de 2e jongensnaam nog niet. En meisjesnamen dacht ik makkelijk te vinden, maar omdat ik zoveel meisjesnamen leuk vind, is het juist weer moelijk om de leukste te kiezen.... pffff wat een problemen toch ook zeg ;)
Hihi luxeprobleem 😉
Syl ja Fay bedacht ik me net, staat bij mij nu op het lijstje in mijn agenda, maar weet nog niet wat vriendlief er van vind. Jammer dat jouw vriend die naam niet mooi vind! Jullie hebben toch al wel wat namen die jullie alle 2 leuk vinden?
Tinkerbell79 schreef:mama2b, je bent van harte welkom bij mij, dat weet je he?? Als je lekker op vakantie kunt of bij je mannetje moet zijn, moet je dat zekerrrr doen, maar als je je verveelt 😉 dan vind ik het heel gezellie als je meekomt 😊
We lezen het wel :D
Mama2b schreef:ik twijfel heel erg of ik het wil weten of niet.. vriendjelief wil het niet weten maar hij zegt als jij het wel wil dan is dat goed.. maar omdat ik zo twijfel heb ik zoiets van dan maar niet.. komen we er vanzelf wel achter.. ik zou het ook jammer vinden als ik er spijt van krijg dat ik het weet.. want de verassing lijkt me ook heel erg leuk!!