@ Kim: leuke naam, alternatieven:
Milan
Mika
Thijn vind ik een hele leuke naam, maar mijn vriend niet 😞
Nina28Oud lidBerichten: 1.206Lid sinds: 26 februari 2010
Mama2b schreef:hahaha ja dat is ook wel weer zo finaly.. maar ik vind het ook meer omdat als wij het weten dan weet iedereen het zo.. mensen willen toch het kamertje zien en dan heb je toch iets in roze of blauw.. dan weet iedereen het.. vind het wel leuk als het voor anderen sowieso een verassing blijft..
Syl schreef:Hoe is dat nu om te horen dat je een tweeling krijgt? Je stelt je er in eerste instantie op in dat je 1 kindje krijgt, tenminste, dat had ik en dan hoor je opeens dat het er twee krijgt.
Wat gaat er dan door je heen?
sylvia22 schreef:mama1988, weten jullie inmiddels wat het word?
sylvia22 schreef:wat leuk dan hebben jullie 3 meiden! nu kon je gericht een leuke naam zoeken :D
Limi schreef:ik zoek babynamen die passen bij f.e.n.n.e??? hebben jullie ideeën? beetje stoer en kort
Jenta87 schreef:@Limi, ik geloof dat de naam Sem echt enorm veel voorkomt in jouw stad/gemeente/provincie ofniet?
Ik vind Mees ook een hele leuke naam, vriendlief alleen niet, dus het is Liam geworden ;)
kim82 schreef:.. damm ik kan maar geen goede geschikte leuke jongensnaam vinden (nu weten we nog niet of het een jongen wordt.. maar toch ;-))
Ik vind namen leuk zoals Luca, Sem, Finn, Timo .... iemand een ideetje? Het liefst een niet al te veel voorkomende naam (vandaar dat het voorgaande namen niet gaat worden).
xxx
kim82 schreef:.. damm ik kan maar geen goede geschikte leuke jongensnaam vinden (nu weten we nog niet of het een jongen wordt.. maar toch ;-))
Ik vind namen leuk zoals Luca, Sem, Finn, Timo .... iemand een ideetje? Het liefst een niet al te veel voorkomende naam (vandaar dat het voorgaande namen niet gaat worden).
xxx
Nina28 schreef:Wijn zijn d'r uit!!!! We hebben 6 namen bedacht....
- als het 2 jongens zijn
- als het 2 meisjes zijn
- als het 1 jongetje en 1 meisje is (want dan wijken de namen weer een beetje af van de bovenstaande opties)
Maar ik ga ze hier nog niet vertellen..... :lol:
Myra6 schreef:@Lautje nog steeds geen jongens naam?? :roll: Is ook best lastig hé om een naam te vinden waarbij je allebei zoiets hebt van ja dat is hem! Je hebt nog even :lol:
Lautje schreef:Myra6 schreef:@Lautje nog steeds geen jongens naam?? :roll: Is ook best lastig hé om een naam te vinden waarbij je allebei zoiets hebt van ja dat is hem! Je hebt nog even :lol:
Jaaaa das echt 'n kriem pfffff en wordt er soms ook wel zenuwachtig van dat wij nog geen jongensnaam hebben, helemaal nu er al 3 meiden eerder zijn bevallen :?
sylvia22 schreef:willen jullie mij helpen op een varriant van bertha 😈
mijn oma heet bertha en wij willen gaan vernoemen naar mijn opa's en oma's als 2e en 3e naam, alleen wil ik mijn kind gaan bertha gaan noemen dus we zoeken een leuke varriant, waaraan je wel kan zien dat het van bertha is afgeleid zeg maar
sonja2009 schreef:sylvia22 schreef:willen jullie mij helpen op een varriant van bertha 😈
mijn oma heet bertha en wij willen gaan vernoemen naar mijn opa's en oma's als 2e en 3e naam, alleen wil ik mijn kind gaan bertha gaan noemen dus we zoeken een leuke varriant, waaraan je wel kan zien dat het van bertha is afgeleid zeg maar
thara ofzo heb geen idee wat je daar van kan maken
sonja2009 schreef:sylvia22 schreef:willen jullie mij helpen op een varriant van bertha 😈
thara ofzo heb geen idee wat je daar van kan maken
Limi schreef:Lautje schreef:Myra6 schreef:@Lautje nog steeds geen jongens naam?? :roll: Is ook best lastig hé om een naam te vinden waarbij je allebei zoiets hebt van ja dat is hem! Je hebt nog even :lol:
Jaaaa das echt 'n kriem pfffff en wordt er soms ook wel zenuwachtig van dat wij nog geen jongensnaam hebben, helemaal nu er al 3 meiden eerder zijn bevallen :?
wat voor namen vind je beetje leuk? misschien weten we nog wat voor je???
sylvia22 schreef:willen jullie mij helpen op een varriant van bertha 😈
EstherH schreef:Wij zijn dr bijnaaaa uit, k wil mn meisje nog vernoemen maar wilhelmina? echt niet 😃
iemand nog leuke tips??
Myra6 schreef:EstherH schreef:Wij zijn dr bijnaaaa uit, k wil mn meisje nog vernoemen maar wilhelmina? echt niet 😃
iemand nog leuke tips??
Milla?
Suuzje schreef:Wij zijn er nu ook uit! Ik werd 's ochtends wakker met een naam in mijn hoofd en toen ik deze aan mijn man zei, vertelde hij dat hij met dezelfde naam in zijn hoofd zat de avond ervoor! Dat is toch wel een soort teken toch? En nu we hem op het kaartje hebben gezet (ja, we hebben hem al af... :oops: ) zijn we helemaal om! 😃
We hadden eigenlijk ook alleen maar meisjesnamen in ons hoofd... en toen bleek onze Bopsie een jongetje te zijn! :lol:
La-princesa schreef:Ik ben opzoek naar unieke jongensnamen..
Ik ben zelf surinaams.. Kan iemand mij helpen?? Meisjesnamen hebben we genoeg maar uit jongensnamen komen we gewoon niet uit!!
Alvast bedankt!
EsRe schreef:Wij krijgen ook een mokka baby, mijn man is surinaams en ik nederlands, en ook wij vonden een hollandse naam niet mooi passen (terwijl mijn man Edwin heet :mrgreen: )
En Joshua was ook een van onze favoriete jongensnamen...
Maar wij krijgen een meisje, en dus hoeven we niet verder te zoeken naar jongensnamen...
Meisjesnaam hebben we inmiddels gevonden :D