Lotte.B schreef:@ Monatoetjuh: Wat een hoop originele namen! Marat vind ik erg mooi, heb je misschien enig idee wat die naam betekent?
Nee geen idee. Maar er is een tenisser die zo heet. Marat Safin
Lotte.B schreef:@ Monatoetjuh: Wat een hoop originele namen! Marat vind ik erg mooi, heb je misschien enig idee wat die naam betekent?
Monatoetjuh schreef:Lotte.B schreef:@ Monatoetjuh: Wat een hoop originele namen! Marat vind ik erg mooi, heb je misschien enig idee wat die naam betekent?
Nee geen idee. Maar er is een tenisser die zo heet. Marat Safin
Jenta87 schreef:De naam Nikki is van ons lijstje. Als meisjesnaam staat nu Marit bovenaan 😊 Maar goed, eerst maar es zwanger worden :oops:
Saar80 schreef:Smaken verschillen natuurlijk maar moet eerlijk bekennen dat ik "Mackenzie" echt een vreselijke naam vindt.... Vind dat veel te Amerikaans...en kan me ook niet voorstellen dat er een achternaam is die daar fatsoenlijk bij past....sorry als ik iemand beledig!
amanda16 schreef:
@ Donna gewoon doen waar jullie je lekker bij voelen en ja Vos is niet een naam die je veel hoort. Maar we zijn toch allemaal wel eens gepest dan al niet om je naam.
Donna2 schreef:En voor een jongen was het Ian, maar we hebben besloten dat het Vos wordt. Er was hier geloof ik iemand die dat niet zo mooi vond en zei dat het kind daarmee gepest gaat worden, maar ik denk dat niet. Vos heb ik al jaren in mijn hoofd en ik blijf het mooi vinden 😊
Dakota schreef:er zijn ook zoveel namen die ik prachtig vind maar vriendlief niet ;(
voor een meisje:
Lux
Rune
Isis
Aurora
Suze
Jena
Morgan
finaly87 schreef:Wij hebben ook al wat namen bedacht! Wordt nog moeilijk kiezen als het eenmaal raak is 😉
Jongen:
-Jayron ( Heel bijzondere naam voor ons, combi van onze beide namen en nog nooit eerder ergens gezien/gehoord)
-Jason/Jayson
-Jordan
-Jamie
Meisje:
-Katelyn/Caithlyn (wat schrijft mooier?)
-Ashley
-Emma
-Eliza
Dit waren ze volgens mij :?
finaly87 schreef:inderdaad, dus dat is optie 3!.
Maar ik zit een beetje met de initialen (of hoe je t ook schrijft ;))
De 2e naam van m'n (ons) 1e dochtertje wordt namelijk zoiezo een naam met hoofdletter V.. Als je dan dus Caithlyn of Caitlin schrijft, zijn de initialen C.V.
hmm Daarom dacht ik aan Katelyn wat dan dus K.V. wordt. beter dan CV denk ik wat me doet denken aan curiculeum vitae ( of hoe je dat ook schrijft! haha)
En Katelyn is mooier af te korten naar Katie, wat mij dan de ideale en mooie roepnaam lijkt.
Maar ja Caithlyn vind ik weer mooier schrijven.. Misschien toch maar een andere naam kiezen.. :|
Jenta87 schreef:@Finaly, mijn initialen zijn T.V. en ik kan er prima mee leven! :)
finaly87 schreef:inderdaad, dus dat is optie 3!.
Maar ik zit een beetje met de initialen (of hoe je t ook schrijft ;))
De 2e naam van m'n (ons) 1e dochtertje wordt namelijk zoiezo een naam met hoofdletter V.. Als je dan dus Caithlyn of Caitlin schrijft, zijn de initialen C.V.
hmm Daarom dacht ik aan Katelyn wat dan dus K.V. wordt. beter dan CV denk ik wat me doet denken aan curiculeum vitae ( of hoe je dat ook schrijft! haha)
En Katelyn is mooier af te korten naar Katie, wat mij dan de ideale en mooie roepnaam lijkt.
Maar ja Caithlyn vind ik weer mooier schrijven.. Misschien toch maar een andere naam kiezen.. :|
finaly87 schreef:En zijn achternaam is geen Buis?? (T.L. Buis);) flauw he 😛 ja met initialen kan je veel kanten op, en wil wel een beetje mooie initialen.. stom misschien he? Maar ja zoals dat S.M. daar zou ik dan echt niet voor kiezen... Mijn initialen zijn S.V. dat vind ik dan wel mooi. Maar als initialen versta ik de voornamen.. achternaam initiaal tel ik niet mee, want een achternaam schrijf je altijd voluit.
Maar met initialen en achternamen kan je ook nog rare combi's maken 😖 Zoals:
W.C. Borstel
W.C. Eend
B.H. Band
S.M. Spel
haha dit zijn wat flauwe, maar ga maar eens opletten! Je komt rare combi;s tegen, en die wil voorkomne met mijn naam keuze haha ;)
Mili schreef:finaly87 schreef:Fienne is mooie naam, Seth ook, maar is mooi op zn engels/amerikaans, in het Nederlands wordt het denk ik al gauw als Zet uitgesproken.. zet.. denk je niet?? Of is dat de bedoeling juist?
Liefs!
Ja dat denk ik ook wel, maar ja dat is dan niet anders, ik vind mooie namen zoooo moeilijk
janini22 schreef:Lastig he al die namen..
Ik vind Fienne trouwens wel een hele mooie naam..
Een collega van mij heet Rienne, zij hoeft iig haar naam niet uit te leggen.. 😊
wij zijn ook al bezig met namen.. en ik zou van te voren denken dat dat echt MIJN ding zou worden ppv die van mijn vriend..
Maar hij komt met veel mooiere namen hihihi.. we hebben al de 2e naam, voor zowel jongen als meisje...
En jongen al misschien eerste naam ook..
Danilo misschien als voornaam.. ik vind het mooi, maar het is niet dat ik zeg; JAAH.. 😊
blijft lastig hihih..
meisjesnaam vind ik jayenne heel mooi, maar zo heet een collega van me vriend.. dat vind hij niet zo leuk om dan te doen.. 😖
xxx
kaatjew schreef:Voor mij stond Jade op één ook gezien de mooie betekenis.... Jade is de naam van een wit tot groen gekleurde edelsteen die volgens het volksgeloof een helende werking heeft, liefdadigheid, bescheidenheid, moed, rechtvaardigheid en wijsheid.
Maar ja, mijn vriend vindt het niets.... nou daar zit je dan met je mooie naam.... 😢 😉
Nu heb ik mijn oog laten vallen op Yentle.... betekend vriendelijk, aardig..
Liefs Karin
Mili schreef:kaatjew schreef:Voor mij stond Jade op één ook gezien de mooie betekenis.... Jade is de naam van een wit tot groen gekleurde edelsteen die volgens het volksgeloof een helende werking heeft, liefdadigheid, bescheidenheid, moed, rechtvaardigheid en wijsheid.
Maar ja, mijn vriend vindt het niets.... nou daar zit je dan met je mooie naam.... 😢 😉
Liefs Karin
ik word helemaal warm van binnen door jou banner, gefeliciteerd met je zwangerschap
xxx
kaatjew schreef:Voor mij stond Jade op één ook gezien de mooie betekenis.... Jade is de naam van een wit tot groen gekleurde edelsteen die volgens het volksgeloof een helende werking heeft, liefdadigheid, bescheidenheid, moed, rechtvaardigheid en wijsheid.
Liefs Karin
Brombeertje schreef:Voor een meisje weet ik het in ieder geval al helemaal zeker: Sophie Anne Mali 😃 Voor een jongentje ben ik sinds kort helemaal verliefd op de naam Ami. Moet alleen mijn vriend nog even overtuigen... Gelukkig denken wij redelijk hetzelfde over namen, er zijn alleen zoveel leuke namen (zie mijn eerdere lijstje) dat we niet zeker weten of dit dan echt de juiste (namen, combi enzo) zijn.
Oja.... en eerst natuurlijk maar eens zwanger worden :roll:
finaly87 schreef:ow ik bedoel niet Elize.. maar Eliza.. met de a dus ;)
finaly87 schreef:Vos, schrijf je wel precies zo als het dier vos.. ben je niet bang voor pesterijen enzo??
Saar80 schreef:Nou wanneer je het kindje bijvoorbeeld Sandra noemt en de achternaam wordt Smits dan krijg je dus als initialen S.S. Persoonlijk vind ik dat niet echt een fijne afkorting......