ik weet de naam van jamilah ook. maar zal niets zeggen.
vickypreg. onze meisjes naam staat bij jou tussen het lijstje. dat is de eerste keer dat ik die naam hier op het forum zie.
ShileyOud lidBerichten: 3.748Lid sinds: 11 maart 2009
Ampie schreef:Quinten is een mooie naam! Zo zou ik heten als ik een jongen was geweest 😃 Nu heet mijn neefje zo!
VickyS schreef:oh ja lijkt er wel veel op... jullie zijn er al wel over uit wat de naam gaat worden?
Regenboog schreef:mijn neefje heet ook zo!
Nog een idee; namen uit je eigen naam maken, deden mijn neef en nicht van de letters van hun naam!
Mirja, Jara, Jonna, Renna, Joram en Lilia..
wel creatief ;)
Vickypreg schreef:Elin kwam van mij lijstje 😊 Maar ik had hem zelf niet als naam in gedachten, onze naam heb ik hier niet genoemd. Ons nichtje heet Jasmijn Elin vandaar! Vind hem zelf ook erg mooi.
Enne Mippie leuk dat jullie naam ertussen staat, ben benieuwd.
Ik ken een Erin, wel geinig maar niet mijn smaak.
Quinten en Quincy vind ik wel leuk.
VickyS schreef:ja om eerlijk te zijn is het niet echt mijn smaak... denk dat ik de italiaanse naam mooier zal vinden!
VickyS schreef:Elena en Isabella, daar zou Sophia nog mooi bij passen 😉 dat vond ik een mooie meisjes naam maar mijn vriend niet zo...
mama1988 schreef:Bedankt voor je eerlijkheid! Ik denk ook en dat heb ik ook altijd tegen mijn man gezegt dat vele andere de naam niet mooi hadden gevonden.
Elena en Isabella (en FlO was het dan geworden) vind iedereen zo mooie naam,
Ampie schreef:Pixxie: Dani of Jari ?
Mutsie schreef:Ja en dan krijg je Daan A. Daan B. Daan E. etc. Dat vind ik ook niet leuk. Mijn neefje heet mark en is 10jr. En die heeft dat dus ook op school..
Tinkerbell79 schreef:Mutsie, is Mark nog steeds zo populair dan? ik dacht dat dat was toen ik klein was. ik zat altijd met veel Marks in de klas.
xx
VickyS schreef:hahaha, "nee hoor, ik zat te zappen..." Geweldig :-D